Eerste kindje..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door driessen, 12 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Aleeyah, heeft het doorgezet?

2. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Nee, het is voorlopig daarbij gebleven dus beetje raar...
    Had daarom ook een test gedaan maar die was spierwit!
    Morgen ga ik niet testen, pas zaterdag weer als het niet door zet :).

3. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Ben benieuwd aleeyah.

4. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Oei, nog even spannend dus!

5. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Zeker spannend, nog geen bloed te bekennen gelukkig!
    Morgen weer testen als het zo blijft...

Hoe is het hier met iedereen? Wel wat rustiger he of lijkt dat maar zo? ;)

6. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ik zit te wachten tot mijn NOD, nog ruim een week. Als mijn eisprong later is geweest dan gepland heb ik pech, na maandag geen actie meer gehad maar we zien het wel.
    Voel vanalles, maar houd me daar niet teveel aan vast...

7. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Nou dames, ik heb zojuist wel helderrood bloed gespot, dus ik vrees dat ik naar de volgende ronde mag... :(

(het heeft me wel een paar testjes bespaard haha)

8. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Jammer aleeyah.

Hier ook aan het wachten tot NOD. Weet alleen niet wanneer uitgaand van 36 dagen 13 sept. Maar weet niet wanneer m'n ei was.. Gister wel aan de zijkanten van m'n borsten soort van spierpijn gevoel. Verder niks weet niet op welke dag ik zit aangezien m'n agenda waar het instaat op het werk lig en ik vakantie heb.

9. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Nou misschien is het maar beter ook dat je het niet precies weet, scheelt weer zenuwen?
    Fijne vakantie, lekker ontspannen en wie weet....... ;)

10. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Klopt vind het heerlijk ontspannend omdat ik niet weet hoe of wat

11. Zeladora

Zeladora Actief lid

17 aug 2015
    149
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het wordt inderdaad wat stiller hier. We hadden toch zelfs al een zwangere in ons midden? Aapje, hoe gaat het ermee?

Ik begin net weer aan een nieuwe ronde, dus lang wachten. Wel een rare menstruatie trouwens deze maand. Eigenlijk alleen verlies als ik naar het toilet ga en dan helderrood en geen slijm (sorry voor details). Het stelt bij mij al nooit heel veel voor met drie dagen, maar dit slaat echt nergens op...

Lekker genieten van je vakantie Marisje.
    En Littlegirl succes met de laatste wachtweek.
    Aleeyah, wij lopen aardig gelijk. Volgens mij zag ik je ook in de nieuwe nod-lijst. Hopelijk de laatste keer voor allebei.
    En hoe is het met de andere meiden?

12. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Wat een weer buiten he... het regent hier non stop :O

ik heb morgen of overmorgen mij eisprong nou ik merk het aan alles! hormonen schieten alle kanten op...

ik had vannacht gedroomd dat ik was bevallen en een kindje met zilver blond haar had gekregen hihi oja en dat we haar naam waren vergeten :D

Zaladora, vreemd zeg! had je getest deze maand?

Geniet van je vakantie Marisje!

Wat voel je dan Littlegirl? wat kan je lijf je in spanning houden he?

Aapje hoe is het? ik ben benieuwd hoe je je voelt en of je achteraf kan zeggn dat je het onbewust wist dat het echt raak was :)

Alleyah wat balen dat je echt ongesteld bent geworden :(

13. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Genieten van de vakantie doen we zowiezo. Al voel ik me vandaag niet helemaal fit. Als het maar bij 1 dagje blijft vind ik het goed.

Hier schijnt de zon Vaya alleen waait het soms heel hard.

14. Aapje1992

Aapje1992 Lid

15 aug 2015
    49
    0
    0
    Hoi allemaal!
    Sorry van me af bezigheid hihi. Maar ik ben zo moe niet normaal.
    Lig elke middag te slapen kan me ogen echt niet meer open houden.
    Vayaa ik voelde me al een tijdje best raar en had pijn in me buik bij het niezen of hoesten voelde ik een steek. Dus had het eigenlijk al een beetje door.
    Zelodora verder gaat het goed hoor gelukkig misselijk gevoel maar nog niet overgegeven. Had gister lekker patatjes met kaassoufflé maar die zat ik met tegenzin op te eten.
    Marisje hopelijk ben je een beetje opgeknapt!

15. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Zeladora: klopt, we zitten er weer samen. Hopelijk idd nu de laatste keer in zo'n nod lijst haha. Ik ga wel proberen er minder mee bezig te zijn, want vorige x toen ik zwanger was dacht ik helemaal nergens aan wist niet wanneer mijn eisprong was en nod wist ik ook niet eens en toen gelijk zwanger!
    Heeft er misschien niks mee te maken maar toch heb gemerkt dat wanneer ik elke dag op dit forum zit ik mezelf bijna gek maak ;). Dus na mijn menstruatie ben ik even afwezig hier en kom ik daarna terug met hopelijk goed nieuws!

16. Aapje1992

Aapje1992 Lid

15 aug 2015
    49
    0
    0
    Aleyaa ik denk dat dat er ook veel mee te maken heeft.
    Wij waren er ook helemaal niet mee bezig. Had verwacht ergens in december Jan zwanger te zijn en had me daar al helemaal op ingesteld. Ik had zowiets van het komt wel het hoeft niet persee nu.
    Deed we af en toe zwangerschapstesten omdat ik mijn cyclus niet wist na mijn spiraaltje.
    Je hoort het vaak hoor mensen die heel lang aan het proberen zijn en het lukt niet. En als ze er dan mee stoppen of even pauze houden zijn ze ineens zwanger

17. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Aleeyah denk ook wel dat het er iets mee te maken heeft hoor. Zoals ik was tot op de dag van vandaag kwijt op welke dag ik zat. En vandaag vond ik een schriftje terug waar ik in had geschreven wat ik in mijn vorige cyclus allemaal voelde en dus ook wanneer ik weer begon met mn menstruatie.

Zit nu verder gerekend op dag 28. Aangezien ik niet weet wanneer mn ei is geweest ik niet opgelet heb wat ik voel. En we het gezellig hebben gemaakt wanneer we zelf wouden en niet met van moeten want nu springt die ergens.
    Ik weet verder nog niks en ga nu ook niet verder tellen.

De rust ermee bevalt me heel goed. Dus ik denk zeker wel dat als je er meer rust meer krijg het ook wel beter gaat.

Snap dat hier kijken je toch soort van spanning mee geef

18. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Hoi meiden!

Aapje wat fijn dat het goed met je gaat! lekker slapen als je moe bent hoor, kan je kleintje lekker groeien :)

Aleeyah, ik snap wel wat je bedoeld, goed dat je even afstand neemt. Ik las in een NOD topic ook dat ze echt al een week voor NOD begonnen met testen, volgens mij maak jut je elkaar wel een beetje op zo. Ik merk juist dat sinds we hier kletsen ik er wat minder mee bezig ben, juist omdat ik mijn ei kwijt kanm dan kan ik het erna loslaten :)

Mijn vriend wilde ineens een maand langer wachten, dus in november beginnen... Hij is bang dat als het in 1 keer raak is ik ziek wordt op vakantie. Gelukkig heb ik hem kunnen overtuigen dat de kans klein is dat het in 1 keer raak is en dat je meestal pas na 6 weken misselijk gaatr worden ^^ we gaan er dus nog steeds voor ik oktober :D

Hoe is het met de rest?

19. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Thanks voor jullie begrip meiden :).
    Zit ook niet echt lekker in mijn vel dus mss dat dat ook mee speelt.. Menstruatie in volle gang, regelmatig hoofdpijn de laatste tijd en het depressieve weer ook af en toe pffff.

20. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Aleeyah. Komt allemaal goed. Gewoon rustig je tijd nemen.

Vaya, Hij is er wel een beetje bezorgd om dus? Je heb ook meiden die helemaal geen kwaaltjes hebben. Misschien heb je dat geluk ook wel.

Was het hele weekend bij sommige dingen aan het kokhalzen om dingen die ik normaal gesproken goed kan hebben. Ook heb ik constant lucht teveel. Ik wacht nog heel even paar dagen want het kan natuurlijk 2 kanten opgaan.

Deel Deze Pagina