Oh Maris, wat balen! wel bijzonder dat jou pendels allemaal op december uitkomen! dat moet haast wel iets zeggen... al hoop ik natuurlijk eerder voor je
Balen ja maar tis helaas niet anders aangezien we ook niet konden zien wat mijn cyclus voor de 2de keer ging doen. Hij is al wel korter van 36 na 30 dagen Ja vond ook heel apart al mijn pendels op december. Heb bij nog 2 voor pendels gevraagd maar nog geen antwoord, bij eentje weet ik niet of ik nog binnen de tijd was zag het echt net voor de tijd dat je ze kon aanvragen. Ben benieuwd.
Het zou fijn zijn Ls je cyclus beetje stabiel is, kun je ook wat gerichter klussen Ja leuk die pendels, vraag je dan ben ik zwanger in...? Je kan alleen ja/nee vragen doen toch?
Marisje, balen! Hier krampen, misselijk (maar dat ben ik heel vaak de laatste tijd) bluh, denk dat ik ongesteld ga worden. NOD is zaterdag...
Vaya ik had voor de pil een cyclus van 28/33 dus dan is het gewoon 2 weken ervoor uit trekken om gewoon te klussen hopelijk krijg ik dat weer. Al mag ik met deze 2 cyclussen al niet klagen. Ik vraag wanneer ik een positieve test heb. Maar je kan je er ook niet op vast pinnen vind het alleen leuk om te weten. Littlegirl spannend hoor kan nog 2 kanten uit.
Oh getsie Littlegirl, misselijk is echt heel naar, maar misschien is het een teken... ik heb ook een cyclus tussen de 28 en soms 32 dagen vroeger was het altijd 28 dagen, kon de klok erop gelijk zetten. Maar ineens ging het schommelen en was ik soms een week overtijd. nu houd ik het al bijna een jaar bij met een app. Niet dat ik me aan die app vast bind maar dan heb ik wel een beetje een idee. Mijn eisprong voel ik altijd, kan je hem voelen? als je hem voelt ben je dan nog op tijd om te klussen of kun je beter ervoor al geklust hebben? ik droom alleen nog maar over zwangerschappen en babies... gaat niet goed hoor mijn NOD is straks in Amerika, ik zit te denken om stiekem een test mee te nemen dat we evt. in Amerika samen kunnen testen.
hallo allemaal, hier weer terug van een heerlijke vakantie.. gaat altijd zo snel om he?! hoe is het hier? zou iemand van hier mij bij kunnen praten over de laatste ontwikkelingen?
Vaya ik voel mn eisprong totaal niet. Denk als ik erop ga letten dat ik hem misschien wel voelt. Amerika? Wauw daar wil ik ook wel een keer heen. Regenboog fijn dat je een goeie vakantie heb gehad.
Hoi Dames, Na alle spanningen van de vorige maand besloten om even een periode over te slaan en niet te klussen omdat het moet, maar omdat ik ook wil en het zo ook gezellig te houden. Dus ik ga ervan uit niet op het wachtbankje plaats te hoeven nemen deze maand. Zodoende kan ik ook even kijken hoe mijn lijf normaal reageert in deze periode. Even wat rust in de tent en in mijn lijf.
Hooi meiden! Gister echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. ! Ik ben nu 7 weken zwanger. Super blij mee
Jeej Aapje wat fijn! Lijkt me super om dat te mogen zien. Nog steeds redelijk beperkte kwaaltjes? Weten mensen in je omgeving het eigenlijk al? Meja, knap om het even los te laten. En dat het leuk moet blijven heb je zeker gelijk in! Succes ermee.
Ja was echt super bijzonder. Nog heel klein allemaal natuurlijk naar voor nu gewoon goed. Nog steeds niet echt erge kwaaltjes gelukkig hihi. Me bloeddruk was laag daardoor ben ik zo moe de laatste tijd.is minder voor mezelf maar is goed voor het kindje. Dus daar ben ik dan weer blij om Hoe is het met de rest?
wat leuk aapje, lijkt me zo ontzettend bijzonder! meja: knap dat je even rust pakt, maar inderdaad.. het moet leuk blijven! ben benieuwd hoe het met driessen gaat?
Wat een rust hier. Maar hoe gaat het met iedereen? Hier is de ongi afgelopen leek donderdag al afgelopen te zijn maar vrijdag kwam er toch weer bloed. Dacht mooi maar helaas.
inderdaad rustig hier.. best jammer..! ik denk dat ik ook ongesteld ga worden.. voel me niet echt lekker bah bah.. maar mag ook nog niet echt klagen misschien ben eind augustus gestopt met de pil en heb eigenlijk nog niet weer "echte" ongesteldheid gehad.. wel gewoon de bloeding na de pil. We gingen er ook echt voor met het idee van we zien wel wat er gebeurd!
Dag dames, Ik zie dat ik heel veel heb gemist, ik ben net terug van 4 weken vakantie Ik hoop dat de rust en ontspanning gaan helpen deze ronde. Ik zit op het wachtbankje. Als het goed is heb ik zondag mijn ei gehad. Zaterdag positieve ovulatietest en maandag had ik veel afscheiding waar ik draden van kon trekken. Ik neem dus maar het gemiddelde daarvan want anders snap ik het niet meer!
Ooh lekker 4 weken vakantie. Spannend Safoura, Klinkt dat je aardig goed zat. Ga duimen voor je Regenboog hoe is het nu?