Meja ook ik duim heel hard voor je. Hier geen last van kwaaltjes. Kwamen ze maar wel een opgezette buik wat je s avonds ziet. Maar ik heb dan ook echt geen vetjes om het te verbergen omdat ik altijd heel slank ben geweest. Dus er mogen naderhand wel wat zwangerschapkilootjes blijven zitten, Bien apart is dat het. Ik voelde alleen helemaal niks. Alleen ik zat heel lang op mijn bloeding te wachten. Sommige voelen wel de eisprong of innesteling of andere dingen. Ik ben z'n figuur die dus helemaal niks voelde.
Meja ik duim ook voor je mee! Bien apart die steken! Marisje ik voel mijn eisprong en dergelijke ook niet hoor. Alleen mijn vriend merkt het Doordat ik een koperspiraal heb heb ik al een natuurlijke cyclus. En gelukkig is het een mooie van 29/30 dagen. Nog 3 weken wachten, dan gaat mijn spiraal eruit
Helaas dames, De bruine aankondiger is gezien. Het zal niet lang meer duren voor de dijken doorbreken. En ik denk dat de krampen zich morgen aandienen Nou ja het was pas ronde 4. Op naar de volgende ronde.