Hahah wat heerlijk om het hier met elkaar over te hebben. En zo fijn dat je niet de enige bent met al die zenuwen en gedachtes! En fijn toch als je de namen al weet, haha misschien heel gek maar soms roepen we de namen weleens. Dan wennen we er vast aan hahah. Stiekem ben ik wel bang, mijn neefje is namelijk 6 en half jaar geleden geboren met een gastrochisis. Uit eindelijk is gelukkig alles goed, alleen phoee wat een tijd.
Ben stiekem wel benieuwd waar jullie vandaan komen. Hihi snap ook als je dat liever niet wilt delen hoor. Ik zelf kom uit Nijmegen
Ik zie misschien heeeel lichtjes wat, maar ik denk dat het zondag wel duidelijk moet worden of het negatief of positief is. Ik hoop voor jullie het laatste. Succes!
Ik heb vlakbij nijmegen gewoon in Driel. Woon nu in Didam omdat mijn vriend daar al een eigen huis had.
oeh spannend hoor driessen.. misschien een gekke vraag maar kan je ook een post later weer verwijderen? niet dat dat nu aan de orde is maar ik kan dat zo nergens vinden..
Hoi meiden, Ik was even aan het meelezen, terwijl jullie misschien niet zitten te wachten op een reactie van mij, aangezien ik al een kleine heb van bijna 3 jaar. Maar toch wil ik even reageren op jouw test van vanmorgen Driessen! Ik zie toch echt zonder dat ik er mijn best voor hoef te doen een streepje hoor!! Ik zeg: voorzichtig gefeliciteerd! Hoeveel DPO ben je?
@taart1611. Natuurlijk mag je mee lezen en reageren! Nou ik zit als ik naar mijn app kijk, op 7 dpo pas!? Dat moet toch veelste vroeg zijn? Misschien dat mijn eisprong eerder is geweest zou natuurlijk ook kunnen. Maar die van vanmorgen was al ietsje duidelijker dan die van gisteren. Heb vandaag wel kleine kramp achtig steekjes. Dus weet echt niet wat ik er van moet denken
Hoe meer zielen hoe meer vreugd taart1611! Driessen ik zie toch echt weer een streepje. Spannend hoor! Hopelijk loopt hij op komende tijd.
Nee hoor is helemaal niet stom, wist ik ook niet. Dat betekend days past ovulatian. Jaa zo spannend echt en wachten duurt ineens een stuk langer haha.