Wanneer ben je gestopt met de pil dan Jamie? Soms kan het erg lang duren, bij mijzelf had ik hem snel weer op pijl. Ik ben ook weer helemaal opnieuw begonnen naar een jaar stil staan en dacht gelijk ik doe het wel met ovulatietesten. Wel zo makkelijk vind het ook wel bijzonder dat die staafjes kunnen aan geven of je lichaam min of meer werkt. Misschien kun je over een aantal dagen nog eens testen als je nog niet ongesteld geworden bent?
Wat jammer van de witte test Jamie. Nog even afwachten dan maar... Ik heb vooral gekeken naar de kosten van het kdv, ik denk dat ik wel 4 dagen blijf werken. Ik heb nogal hoge kosten omdat ik een paard heb haha daarvoor zal ik ook veeeel moeten regelen tegen die tijd. Van mijn familie kunnen we gelukkig veel spullen krijgen. Doen jullie het gewoon gezellig maken als je zin hebt of wel al gericht bezig? Ik wil eigenlijk gewoon beetje gokken in het begin voordat het een obsessie gat worden hahaha ik ken mezelf.
Ja kan ik ook wel begrijpen hoor, ikzelf ben altijd van ik zie wel wat het brengt is het zover dan kijk ik er wel naar. Moet wel toegeven dat ik helemaal kan wegzwijmelen in de winkel bij de babyspulletjes. Mijn broertje heeft ook en kleine van nu net anderhalf jaar oud en soms denk ik wel van pff komt best wel wat bij kijken wat je nodig hebt en moet regelen voor een ukkie. Maar dan denk ik weer van ja als het eenmaal zover is heb je nog 9 maand de tijd naja 8 maand ahaha Deze ''eerste'' maand hebben we vanaf dag 8 elke dag gezellig gehad dus ik zie wel en anders gewoon weer om de dag volgende maand.
@naatasja ik heb vanmorgen weer getest. En er is weer wel iets te zien maar nog niet veel duidelijker dan de andere testen. Ga gewoon nu even rustig afwachten tot het weekend. @meja inderdaad, geniet er lekker van @aapje wat leuk dat we gelijk lopen! Phoee wat een spanning hé met die lichte streepjes. Ik weet dat we nog van alles kan gebeuren maar alles wat je voelt denk je is het toch zo? Ik ga volgend weekend pas weer testen. Dan zullen we zien of het goed gegaan is of niet. @jamie wat jammer van je witte test, het is heel vervelend dat je indie onzekerheid zit wanneer je menstruatie nou komt, of dat je toch zwanger bent. Heb je veel last van het ontpillen? @vaya naat het kdv heb ik niet gekeken, dat is bij ons ook waarschijnlijk niet aan de orde. Mijn werk kan ik makkelijk qua tijden aanpassen. Mijn Moeder & schoonmoeder kunnen oppassen en tegen over mij woont mijn broer en schoonzus waar ik een top band mee heb. Dus als er een kleine zou zijn. Word het denk in ruzie maken wie er op mag passen haha. En wij doen het gewoon gezellig maken wanneer we zin hebben, anders word het denk echt iets wat moet. En ik vind dat het gewoon leuk en gezellig moet blijven. Mijn vriendin is nu bijna 6 maanden zwanger, en die deelt zoveel met mij, dus door alles met haar. Weet ik nu precies wat ik ook wil haha.
Ja he echt spannend allemaal wil elke keer testen vanmorgen niet getest. Ik doe morgen nog eens proberen. Hopen dat we deze week niet ongesteld worden en dat alles goed blijft gaam! Vind het echt moeilijk om niet steeds te testen haha eil toch zien of het streepje donkerder word.
@jamie. Dit kan toen me moeder zwanger was van me broertje en zusje gaf ook elke test die ze deed negatief aan. Toen ze bij de dokter was geweest bleek toch dat ze zwanger was. misschien een bloedtest laten doen? Misschien dat daar iets uitkomt.
Jaa ik hoop het ook echt. Mijn vriend blijft maar zeggen, ga er niet van uit dat het zo is. Want anders maak je jezelf gek en ben je misschien teleurgesteld. En stel dat het wel zo is ben je extra blij. Hij heeft wel gelijk, maar blijft een man! Haha die voelt niet wat wij allemaal voelen en denken
Vaak zeggen ze wel streep is een streep. Anders probeer je een digitale weet je het misschien gelijk. Maar als je banner klopt zou ik over 5 dagen ongv op zn vroegst weer testen. Ja typisch mannen he haha, ik moet ook telkens uitleggen dat hij niet kan voelen wat ik voel. Maar inmiddels weet hij alle termen vraagt ook wel veel. En soms weet hij nog meer als ik.
Wanneer zijn jullie begonnen met de ovulatie testen. Al gelijk al je gaat beginnen of later? Omdat mijn cyclus behoorlijk regelmatig is (28-29 dagen) en omdat we pas net serieus bezig zijn heb ik nog nooit een ovulatie test gedaan. Ik gebruik wel de app om alles bij te houden. Misschien in de toekomst al het wat langer gaat duren dat ik ze ga gebruiken, maar voor nu hebben we het gewoon gezellig met elkaar en is er geen druk. Met de pil ben ik 4 jaar geleden al gestopt. Dus die problemen heb ik gelukkig niet meer. A.s donderdag is mijn nod, maar omdat ik weinig voel en mezelf niet gek wil maken ga ik er gewoon van uit dat de rode vlag buiten gaat hangen.
Wauw wat een hoop gezelligheid erbij. Eventjes 4 pagina's terug gelezen en niet veel onthouden. Driessen misschien over een dag weer proberen. Hcg verdubbeld om de 2 dagen.
Ja gezellig topic hé? Ik vind het ook lastig alles bij te houden hoor! Hihi. Aapje ik hoop dat hij ook bij jou donkerder gaat worden. Ik heb niet echt last van het ontpillen, behalve dag dat mn 1e cyclus 114 dagen was en de 2e nu dus nog onbekend. Super irritant! Ik ben 25 maart gestopt.
@ Natascha volgende week zondag test ik weer als ik nog niet ongesteld ben geworden. Deed dat ook wekelijks tijdens mn cyclus van 114 dagen, dat beviel me goed. Vanochtend heb ik wel die hele test open gesloopt om te kijken of ik écht geen streepje kon vinden!! Mn man meekijken.... Hij had niet verwacht dat ik het niet was haha.
Haha de test slopen om maar zeker te zijn van een streepje 😄😄 Ik zou precies hetzelfde doen. Je wil zo graag!!! Heel veel succes toewenst allemaal!
Oke spannend hoop het echt voor je. Het is echt zwaar irritant als je niet weet wat je cyclus doet en telkens maar moet afwachten of je ongesteld word of dat je zwanger bent. Testen uit elkaar slopen deed ik ook wel eens alleen ik zag nooit iets helaas. Ik heb wel een vraag miss dat iemand dat van jullie weet. Gisteren ochtend om 9 uur een ovulatietest bijna positief dus in de middag ergens tussen 2 en 3 intiem geweest. 's avond's om half 8 was die positief, die dag verder niet meer intiem geweest. Wel vanochtend nog intiem geweest, zal ik dan goed zitten?? Wel vanochtend veel van dat eiwit spul (sorry) en het is ook zo onduidelijk wanneer weet je nu of je eitje gesprongen is, enige wat ik kan vinden is dat dat gebeurd binnen 24 tot 48 uur pff. Word er ineens zo onzeker van, enige wat ik nu nog kan doen is afwachten tot eind van de maand dat ik kan testen of dat ik ongesteld word.
Zo het gaat ineens erg hard hier haha! Driessen en Jamie, jammer dat jullie nog geen (duidelijke) positieve test hebben. En welkom voor de nieuwe dames!
Hij weet idd niet wat wij voelen msar hij vind het zelf ook super leuk dat er een licht streepje te zien is. Terwijl die toen ik me spiraaltje had laten verwijderen helemaal nog geen kinderen wou. Na 2 weken had die ineens zo iets van ik wil ook een kindje dus toen zijn we gelijk begonnen. Na 3 weken me eerste ongesteldheid. En als het goed is moet ik het aankomende week weer worden. het zou bizar zijn als het in 1x zou lukken.
Jamie hopelijk loopt ie op. En hoef je de test niet meer te slopen. Ik sloop ze namelijk ook. Aapje gelijk in de eerste ronde is echt een geschenk. Naatasja Ja hoor je zit goed vanavond gewoon nog een keer gezellig maken. Anders morgen. Niet te druk over maken.
alle dames die erbij zijn gekomen welkom! spannend allemaal! vaya: ik ken dat helemaal hoor ben ook al naar allerlei dingen aan het kijken, over namen aan het nadenken en vaak kan ik het ook niet laten om naar de babykleertjes te kijken als ik in een winkel ben.. merk net dat ik nog een paar pagina's had over geslagen, gaat ineens zo hard hier! wel gezellig, zoveel dames! ze zeggen toch altijd, als je om de dag ongeveer probeert zit je meestal wel goed moet wel leuk blijven.. ikzelf ben erg benieuwd of ik veel last krijg van het ontpillen, we hebben ook zoiets van gebruiken gewoon geen voorbehoedsmiddelen meer en zien wel waar het schip strand.. hopelijk krijg ik snel mijn onttrekkingsbloeding en verder weinig last.., want we gaan volgende week nog op vakantie..
@nataasja: ja als je dan om je heen al kleintjes hebt dan kriebelt het extra, mijn schoonzussen hebben al kinderen dus daar kan ik vast op oefenen ik heb ooit ergens gelezen dat het zaad van de man het beste is met 1 dag tussen pauze. Maar of het echt uitmaakt weet je natuurlijk niet. Kunnen jullie het nog romantisch houden met elke dag? Ik denk wel dat je nu goed zit! Het beste schijnt te zijn als de zwemmers al liggen te wachten als het ei springt, denk echt dat je goed hebt getimed! @driessen: ik heb het toch al allemaal bedacht, ook wel een beetje onbewust. Mijn moeder wilt heel graag 1 dag oppassen, ik dan 1 dag, 2 dagen kdv en de ene week mijn vriend en de andere mijn schoonzusje of mijn moeder ook. 2 dagen kdv is nog wel te doen denk ik. Wat fijn dat je het allemaal met je familie kan regelen! Scheelt hoop geld, ook fijn dat je jou tijden zo goed aan kan passen Leuk een zwangere vriendin! Die vertellen meestal ook alle minder prettige details hihi kun je veel van leren! We hebben trouwens dezelfde nod, hoewel ik nog gewoon ongesteld zal worden natuurlijk. Leuk om beetje gelijk op te trekken. Al hoop ik natuurlijk voor je dat het raak is. @aapje, oh ja het is heel spannend! Heb he wel een beetje afleiding? @meja, ik heb ze ook nog nooit gebruikt, voor mij wordt dat pas een optie als het na een half jaar niet lukt denk ik. Hoeveelste ronde is het voor jou? Sorry als ik gemist heb. @jamie, WoW 114 dagen hopelijk is het snel weer normaal, zo is het heel lastig gericht klussen... @ regenboog, gelukkig ben ik niet de enige hopelijk is je cyclus snel normaal. Wij hadden vorige week wel een ongelukje, we gebruiken een condoom (ik kan niet zo goed tegen de pil) maar toen we klaar waren was hij blijven zitten Er zat wel zijn spul in zeg maar, maar er was toch wat naast gegaan. Oeps... Reactie van mijn vriend was wel grappig trouwens: nou dan zit je maar ziek in het vliegtuig... We gaan nog een reis make in oktober en hij denkt dat ik heel ziek word als ik zwanger ben