Eerste kindje..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door driessen, 12 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. driessen

driessen Actief lid

21 jan 2015
    116
    0
    0
    Nijmegen
    Hahaha wow! Super leuk dat we al met zo veel zijn! Moest ook eventjes bij lezen.

@Jamie. Inderdaad heel vervelend die onzekerheid. En goed van je dat je om de week gewoon test. Ik maak ze ook open hoor, hahah en waarom we dit doen...

@naatasja ik denk dat jij wel goed zit jaa. Die onzekerheid is ook gewoon vervelend en het enige wat we kunnen doen is wachten helaas.

@aapje wat leuk hè hoe een man ineens kan omslaan. Mijn vriend die houd echt van kinderen, maar echte kleine baby's heeft hij nog niet van heel dicht mee gemaakt. Hij is al op zoek naar boeken wat hij kan lezen haha zo schattig. Ik hoop zo voor jou dat het goed is, is toch leuk als iemand van ons in 1x raak schiet haha.

@regenboog, hopelijk krijg je hem niet op vakantie nee. Zou vervelend zijn. Jullie moeten lekker genieten en nergens aan denken en wie weet, zeggen ze toch vaak even alles van je af zetten dan komt het wel goed.

@vaya het is toch hartstikke fijn dat je nu al dingen weet hoe je het aan wilt pakken allemaal. Dan hoef je je daar geen zorgen meer om te maken.
    Jaa inderdaad mijn vriendin vertelt echt alles! En dan denk je soms teveel informatie!!!! Hahaha
    Vind het inderdaad ook leuk dat we gelijk lopen, echt spannend! En mocht het zo zijn, je vriend heeft vast niet gelijk! Haha of wel maar dat hebben we er voor over!
    Zeg ik nu heel stoer haha! Ik zeg altijd tegen me schoonzus het maakt me niet uit al spuug ik de hele dag als ik zwanger ben dan juich ik er nog bij. Nouuuuuuuuuu kom er vast op terug haha

2. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    @ aapje die van mij is ook al omgeslagen. Die is chauffeur en kreeg van de week een rompertje met mijn papa rijd daf.
    Heel lief maar lag ook in een deuk. Ze hebben ook echt van alles.

3. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Haha ja ik heb er ook alles voor over! Dan maar spugen, heb ik al zo veel gedaan :p

Na aanleiding van een ander topic kwam ik nog op een goede tip voor misschien sommige hier. Ik heb net mijn zorgverzekering gecheckt en ook meteen omgegooid per januari. Ik heb aanvullend met 2 sterren genomen (zilveren kruis), dan krijg je echt alles vergoed en sta je niet voor verassingen. Als ik het niet had gedaan hadden we zomaar minstens 500 euro kunnen betalen voor kraamzorg, bevalling, krampakket enz. Nu betaal ik 12 euro per maan meer ( heb wel geruild met aanvullende tandarts verzekering dus eigenlijk niet duurder uit) dus ik haal het er zeker uit. Mits ik volgend jaar een kindje mag krijgen :)

4. driessen

driessen Actief lid

21 jan 2015
    116
    0
    0
    Nijmegen
    Dat is inderdaad een hele goede! Ga ik ook maar eens even na kijken allemaal. Dankjewel vaya

5. driessen

driessen Actief lid

21 jan 2015
    116
    0
    0
    Nijmegen
    Wat vinden jullie dames, qua namen.

We hebben echt naar zoooolang eindelijk een jongensnaam die we super vinden. Voor een meisje is het zoveel makkelijker vind ik

6. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Graag gedaan!

Qua namen hebben we wel al wat brainstorm sessies gehad, voor beide wel wat leuke namen maar kan nog veranderen als het eenmaal zover is :) wel beetje korte Nederlandse namen, hoewel voor een meisje is mijn favoriet niet zo Nederlands

7. driessen

driessen Actief lid

21 jan 2015
    116
    0
    0
    Nijmegen
    Ik hou ook echt van korte namen. Een meisje naam die heb ik denk ik al een paar jaar, die vonden we vanaf het eerste moment mooi. Mijn vriend is Turks, dus voor ons geen echt typisch Nederlands. En naar heel lang zoeken hebben we de jongensnaam ook al. Denk ook niet meer dat het veranderd hier, hebben al zovaak gekeken. En eindelijk iets wat we samen mooi vinden en ze passen ook nog super bij elkaar, en ook met achternaam

8. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Wat leuk dat jullie er al uit zijn! Dat scheelt weer! Onze meisjes naam kan niet zo goed met de achternaam, tenminste alle eerste letters kan eigenlijk niet...

Ik kreeg net ineens een bloedneus, hadden net het bed verschoont :(

9. driessen

driessen Actief lid

21 jan 2015
    116
    0
    0
    Nijmegen
    Oh wat vervelend, kan je weer opnieuw beginnen. Heb je dat vaker?

Ja echt leuk we zitten nu al elke keer als ik iets anders voel, een naam te noemen haha.

Ben benieuwd ik zou hier eens een lijstje maken en kijken wat jullie zeggen wat het beste past of wat jullie het leukste vinden.

Mason
    Milan
    Ravi
    Jace
    Malik

Hailey
    Chelsea
    Grace
    Ayla
    Inez

De achternaam is Sarikaya. Zowel de jongens naam als meisjes naam die wij hebben staat er tussen.

10. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Hé wat grappig, mijn vriend is Koerisch-Turks. Ook al met zo'n lange achternaam (4 lettergrepen). Ik 'herken' je uit een ander topic geloof ik haha, maar vond dit te toevallig. Wij hebben al 1 meisjesnaam bedacht (arolE, maar dan omgedraaid), jongensnaam is lastiger (op 't lijstje staan naweR en niwoR, maar dan omgedraaid...)

Van jullie lijstje vind ik Ravi voor een jongen het leukst en Ayla of Inez voor een meisje.

11. driessen

driessen Actief lid

21 jan 2015
    116
    0
    0
    Nijmegen
    Haha wat leuk! Ja zou zo maar kunnen ik reageerde hiervoor op van alles. Dus wij krijgen beide een half Turks kindje, leuk! Maansneeuw komt me bekend voor, bij de NOD lijst? Volgens mij nog niet echt bezig toch.. maar gewoon heerlijk lekker mee kletsen. Gezellig x

12. driessen

driessen Actief lid

21 jan 2015
    116
    0
    0
    Nijmegen
    Leuke namen trouwens! Best lastig hé om met zo een lange achternaam iets moois te vinden. En wat wel een beetje past, een oer Nederlandse naam staat niet echt haha.

13. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Jeetje veel berichten erbij. We hebben vanaf dag 5 elke dag gedaan gewoon omdat we zin hadden soms zat er een moetje tussen haha, maar ja dat heb je er wel voor over en als je eenmaal bezig bent voelt het niet meer als een moetje :p dus ik hoop dat ik goed zit.

@ Vaya Dat is idd wel apart ja die bloedneus heb je eindelijk het bed schoon kun je weer van voor af aan beginnen.

@ driessen zitten wel mooie namen bij, je kunt ook op internet jullie namen samen laten voegen tot een naam misschien komt daar nog iets moois uit.

@ regenboog, waar gaan jullie op vakantie dan? Als het goed is heb je niet echt de tijd om er overna te denken dus ik hoop dat je cyclus snel op gang komt en dat je snel zwanger mag worden.

@driessen je wou nog een NOD lijst doen toch? Je mag me er wel opzetten. NOD vermoedelijk 29 aug hopelijk niet he :p

14. Aapje1992

Aapje1992 Lid

15 aug 2015
    49
    0
    0
    #114 Aapje1992, 17 aug 2015
    Laatst bewerkt: 17 aug 2015
    @Vaya ja gelukkig wek haha. Het weekend veel leuke dingen gedaan dus dan bennje er niet echt mee bezig.
    vanmorgen weer getest nu duidelijkere streep gezien. Weet niet of jullie de bijlage kunnrn zien?
    leuke namen zitten erbij Driessen!
    Over de namen hebben wij t nog niet gehad haha. Ik wil net als mij naam een naam dir jr bijna niet hoort. Iets origineels.

ayla en inez vind ik echt mooie namen driessen.
    vind ze allemaal wel passen.

leuk dat jullie al een beetje weten wat voor namen je wilt. Bij ons word dat denk ik lang zoeken en verzinnen haha.

Bijgevoegde bestanden:

15. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Aapje dat is een mooie. Voorzichtig gefeliciteerd..

16. driessen

driessen Actief lid

21 jan 2015
    116
    0
    0
    Nijmegen
    Aapje! Dat is al echt duidelijk hoor! Loopt mooi op, hier ook alvast voorzichtig gefeliciteerd. Maar dat voorzichtige kan denk wel weg haha

17. Zeladora

Zeladora Actief lid

17 aug 2015
    149
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Mag ik me hier ook nog gezellig bij voegen? Vind het leuk om een beetje mee te lezen en kletsen.
    Ben in oktober gestopt met de pil, sinds april/mei serieus van start gegaan. Maar wel een poging om er relaxt onder te blijven ;). Dus nog geen ovulatietesten en vroege zwangerschapstesten (dan maak ik mezelf denk ik gek). Ook al vind ik de laatste twee weken ook steeds weer erg irritant:p

18. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    @ Driessen, ik vind Ravi en Ayla mooi passen bij de achternaam! ik zou heel graag newG (maar dan andersom) willen maar de achternaam van mijn vriend is van Doorn (niet echt maar lijkt er op ;) ) en dan heb je G V D.... :(

@ Maansneeuw, slim im ze achterste voren te zetten, heb ik ook even gedaan hierboven haha bij ons zal voor een jongetje iets van Tim worden. maar wat precies weten we nog niet.

@ Aapje, volgens mij mag ik je feliciteren! mooie streepje toch!

Welkom Zeladora!

19. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Hier word het denk ik lastig kwa namen. Overigens komt mijn vriend uit de achterhoek en ik vanuit de overbetuwe praten beide met een dialect dus af en toe totaal verschillend. Zou wel leuk zijn dat het dan met 2 dialecten leert praten.

@ Driessen ik vind ze allemaal leuk. Ayla voor een meisje toch wel het leukste voor een jongetje ja. Dan vind ik ze allemaal wel heel leuk.

@aapje zo die is duidelijker geworden. Voorzichtig gefeliciteerd,.

@Vaya dat is wel jammer dan dat je dan zn afkorting krijg.

@naatasja dat scheelt dan weer dat het geen moeten is geweest anders is de lol er zo af. Je zit in iedergeval goed.

Welkom Zeladora.

20. Aapje1992

Aapje1992 Lid

15 aug 2015
    49
    0
    0
    Dankjewel allemaal!
    Is idd een mooie streep. Hoop dat het allemaal goed blijft gaan maar kan natuurlijk nog alle kanten op.
    Welkom zeladora! Gezellig.
    knap je je geen testen haha ik kom het echt niet laten.
    Driessen hoe is het bij jou?

Deel Deze Pagina