Eerste kindje..

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by driessen, Aug 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Wij hebben het nog aan niemand verteld, maar ik denk dat sommige mensen wel vermoeden dat het niet lang meer kan duren. Ik was altijd voor "geen kinderen", maar betrap mezelf er op de laatste tijd wel veel gesprekken over babies te hebben haha.
    Paar collega's weten dat ik met de pil ben gestopt en een wens heb, maar niet dat we al druk klussen.

2. naatasja

naatasja Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    1,003
    71
    48
    Enschede
    Hier weet onze familie het ook. We hebben het toen gelijk gezegt omdat aan mijn kant veel miskramen zit. En nu weten ze het ook weer ivm de suikerziekte. 3 jaar geleden kozen we ervoor omdat toen pas mijn vriend er klaar voor was. Eerst wou ik nooit kinderen tot ik hem ontmoette. Toen kon het niet snel genoeg gaan haha.

3. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

Jul 23, 2015
    1,312
    0
    36
    Ja dat is idd minder het weer, met lekker weer doe je meer dingen (buiten) ik iig wel. Waardoor weer de tijd/dagen sneller gaat en dat is ook wel fijn :D.

4. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

Jul 23, 2015
    1,312
    0
    36
    He, wat jammer nou :(.
    Maarrrr, nieuwe ronde nieuwe kansen :D!

5. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

Jul 23, 2015
    1,312
    0
    36
    Ohh oke! Ik hoop ook van niet voor je!
    Wanneer ga je weer testen eigenlijk? Hoop dat ie dan heeeel roze is :D.

6. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

Jul 23, 2015
    1,312
    0
    36
    Het is idd wel fijn dat we hier alles (anoniem) kwijt kunnen aan elkaar. Maar ik merk wel dat ik door steeds op het forum te kijken ongeduldiger wordt hahaha.

Wij hebben gewacht tot we allebei een vaste baan hadden en ons eigen huisje.. en toen voelde het automatisch goed denk ik.
    Ik zei vroeger altijd ik heb liever huisdieren dan kinderen maar dat is toch ineens veranderd haha!

7. Aapje1992

Aapje1992 Lid

Aug 15, 2015
    49
    0
    0
    Ik weet t nog niet haha vond hem al erg duidelijk:p ik denk het weelend weer!
    Hoop dat dir dan nog beter zichtbaar is.
    wanneer zouden jullie de vk bellen? Vind hrt nu nog erg vroeg...

8. naatasja

naatasja Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    1,003
    71
    48
    Enschede
    Wanneer zou je NOD zijn dan? Of is die al geweest? vanaf dat moment zou ik bellen naar de vk

9. Aapje1992

Aapje1992 Lid

Aug 15, 2015
    49
    0
    0
    #149 Aapje1992, Aug 18, 2015
    Last edited: Aug 18, 2015
    Die weet k niet precies.. ben na me spiraaltje die ik er 30 juni heb uit laten halen 1 keer 3 dagen ongesteld geweest.
    dat was 21 juli.
    Dus als ik van 28 dagen uitga moet ik vandaag weer ong worden.
    nog geen ongesteldhuids buikpijn te voelen haha.
    Alleen andere krampjes:p

10. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

Jun 10, 2015
    1,667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Spannend aapje wanneer ga je weer testen?

Aleeyha hier ook even gewacht op meer duidelijk voordat het goed voelde.

11. meja

meja Lid

Jul 14, 2015
    39
    7
    8
    NULL
    NULL
    @aleejah, wij hebben het bewust een tijd lang uitgesteld omdat er in de afgelopen jaren veel heftige persoonlijke problemen zijn geweest. Dan moet je denken aan een burn out, depressiviteit. Dan komt ook nog het financiële gedeelte om de hoek kijken.

Nu zit mijn vriend nog wel in de ziektewet, maar zijn stemming is stabiel en hij is nog steeds keihard bezig met het omhoog klimmen en een kind zou voor hem een extra doel zijn om het vol te houden.
    Ikzelf heb nu een stabiele vaste baan en alle stress van de afgelopen tijd is nu ook achter de rug. Dus nu was meer het moment van now of never.

12. Aapje1992

Aapje1992 Lid

Aug 15, 2015
    49
    0
    0

Heb gister getest die was duidelijk positief haha. Ga nu van het weekend denk ik nog eens testen.
    groetjes

13. naatasja

naatasja Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    1,003
    71
    48
    Enschede
    Dan zou ik gewoon morgen nog eens testen is die nog duidelijker zal ik gewoon de vk bellen hoor. Zij kunnen je dan vast wel meer vertellen neem ik aan.

14. Safoura

Safoura Actief lid

Aug 6, 2015
    110
    0
    16
    Hier ook voor de eerste, zie onderschrift hoelang we al bezig zijn..
    Deze maand tel ik als de echte 1e ronde weer na mijn miskraam. In juni en juli wist ik niet wanneer ongeveer mijn eisprong was.

Ik ben ook nog heel erg zoekende naar hoe en wat. Maar gaandeweg gaat het steeds beter!

Veel succes dames allemaal :D

15. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Meja, wat pittig zeg, fijn dat het u wat beter is!
    Safoura, poeh, al bijna een jaar, heftige periode gehad dus...
    Aapje, gefeliciteerd!!

16. Safoura

Safoura Actief lid

Aug 6, 2015
    110
    0
    16
    @Littlegirl, ik probeer (en dat lukt wel hoor) altijd het positieve te zien. Ik ben de eerste keer in ronde 3 zwanger geworden dus voor mij geeft me dit hoop dat het de eerste keer snel is gelukt en hoop ik dat het dit keer ook zo zal gaan.

Het was even heftig, ik dacht dat ik naar vk ging om het hartje te horen maar kreeg de melding dat het vruchtzakje leeg was.
    Als ik terug denk aan hoe ik op dat bed lag en mijn arme man die zich geen houding wist te nemen dan schiet ik weer effe vol.

Maar ja het is gebeurd en we gaan er weer vol volle moed tegenaan!

17. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

Jul 23, 2015
    1,312
    0
    36
    Jaaah, spannend! Dat je het zo lang kunt volhouden joh hahah respect hoor!

Ik heb de vorige keer een paar dagen na de positieve test contact opgenomen met een verloskundigenpraktijk. Zij hebben toen uitgerekend wanneer ik ongeveer 6 weken zwanger zou zijn (a.d.h.v. laatste menstruatie) en vanaf toen mocht ik langskomen voor een intakegesprek.

18. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

Jul 23, 2015
    1,312
    0
    36
    Wat naar van je miskraam! Wij gaan ook voor de eerste na een miskraam (MA). Ik hoop dat jullie het ondertussen een plekje hebben kunnen geven. Ik merk dat ik er nu wel meer vrede mee heb gekregen. Hoop echt dat we allemaal binnenkort zwanger zijn van een plakbaby! Jij ook succes. :)

19. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

Jul 13, 2015
    2,278
    2,523
    113
    Female
    Jeetje wat gaat dit topic snel!! Heb alles net even terug gelezen.aapje ik vind het echt knap dat je zo lang kan wachten met testen hihi.

Safoura en aleeya ik vind het super knap en sterk van jullie dat jullie de MK een plekje hebben kunnen geven en nu vol goede moed weer proberen. Ik hoop voor jullie allebei snel op een plakkertje.

Zelf nog steeds niet ongesteld hier. Net wel een ini mini beetje hele lichtbruine afscheiding, dus wie weet wat dat weer betekend. Misschien wel niets hihi. Ik heb in ieder geval weer nieuwe zwangerschapstesten en ov testen in huis gehaald. De volgende ronde ga ik met de ov testen starten (als het nodig is dan natuurlijk hihi)

Mn man kwam met dat idee, icm met temperaturen zei hij. Ik zei hij hoe weet jij dat dat kan?? Haha. Zo lief.....

20. Aapje1992

Aapje1992 Lid

Aug 15, 2015
    49
    0
    0
    @safoura wat naar van je miskraam zeg.
    @Aleyaah en safoura jij ook veel sterkte drnk je voor een mooie echo te gaan krijg je te horen dat het niet goed is.
    Hier doen ze pas een echo met 8 tot 10 weken en dan met 13 weken nog eens..

ja he. Ben beng dat die ineens negatief is ofzo haha. Heb nu een streepje gezien en nog steeds de zelfde krampjes als daarvoor. Dus zou gewoon goed moeten zijn.

@jamie wat leuk zeg! Hopen dat je niet ongesteld word en snel een positeve test in handen krijgt

dan ben ik ook weer een stukje verder voordat ik de vk kan bellen. Anders word dat wachten ook weer zo lang.

Share This Page