Eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Familjen, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ja heel erg spannend ! Geen idee of het ons gegeven is, maar we hopen van wel.

Dat hoop ik voor jullie ook Jeske

2. bekendeonbekend

bekendeonbekend Actief lid

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Ow ook spannend voor jullie dus hihi , heel veel succes met zwanger worden en met testen hopelijk een mooie plus en een fijne gezonde Gelukkige zwangerschap tegen moet gaan !! :D

Ik hoop ook inderdaad dat dit om een goede reden is heb net nog getest en die was negatief pfff ... Maar wat ik dus net ook ontdekte en weet niet of dit ermee te maken kan hebben maar kleede me net om en zag dat ik bruine kleine korstjes op me tepel heb en beetje ruw en iets meer witte bultjes heb ik ook nooit zoiets :( Dus afwachten Xx

3. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Heey bekendeonbekend

Wanneer is je nod? Hoop voor je dat je alsnog positief test.

Hier een aantal symptomen pijn onderbuik en rug, blauwe aders misselijk zo nu en dan.. maar zijn dit nou symptomen van zwangerschap of ongesteldheid we zullen het dit weekend weten

4. Familjen

Familjen Actief lid

21 jan 2016
    216
    226
    43
    49 dagen is idd erg lang bekendeonbekend,ik hoop ook dat het voor iets moois is.
    Kan me heel goed voorstellen dat je het na wil laten kijken hoor!!
    Ja je lichaam kan zwangerschap's tekenen laten zijn, maar je eigen lichaam kan je ook zo voor de gek houden in dit soort situaties helaas!!

Hoi jeske welkom, maar natuurlijk mag je mee kletsen dat hoef je toch niet te vragen :p
    Wat ontzettend fijn dat je al 2x gewoon ongesteld bent geworden zeg! Proberen kan altijd toch, ik duim voor jullie hoor!

Oeiii Fimaro wat spannend!! Ik hoop van harte voor jullie dat het gelukt mag zijn.

5. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
  6. Familjen

Familjen Actief lid

21 jan 2016
    216
    226
    43
    Dank je 15 augustus!!
    Geniet van je zwangerschap

7. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    Als het deze keer niet lukt, gaan we gewoon doorrrrrrr :) Dank je wel 15augustus. Fijne zwangerschap gewenst !

8. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Ik weet echt zeker dat me lichaam me nu niet voor de gek houd , dat ik dingen zie en voel omdat ik het meschien denk want was heel relax en niet ermee bezig totdat dit allemaal kwam en onbekend gebied is voor mij .. Maar ben gewoon bang ook nu .
    :( maar begrijp ook heel goed dat het ook geen zwangerschap kan zijn dan want dan had ik toch inmiddels posi moetten testen ?? Mijn nod zouw op dag 47 moetten zijn geweest want dat was mijn langste cyclus in het begin toen ik mijn koper spiraal liet verwijderen in februari 2015 ... En van de afgelopen maanden erna was het altijd tussen de 30 35 en uitschieter 40 tot nu toe

Dus mijn langste cyclussen van het afgelopen jaar was 47 of 45 maar langer ook niet :p en ook niet vaak voorgekomen

Maar zoals elke vrouw hier wel weet is dat er zoveel factoren mee kunnen spelen en helaas afwachten is dus ook voor mij geld afwachten denk ik Xxxx de rest laat me weten als jullie hebben getest hiHi en veel succes en hopelijk snel zwanger :)

9. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    Heb je ook al een bloedtest gehad ?

10. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Nee nog niet heb een afspraak maandag om een doorverwijzing te laten maken naar het ziekenhuis moest eerst langskomen zodat ze wisten wat in nagekeken wou hebben dus kan ik inderdaad eens gaan vragen , maar een bloedtest lijkt me niet nodig toch dit kan geen zwangerschap zijn anders was het toch echt wel zichtbaar op de test ,gebruik elke keer de kv twee voor 5 of de early van kv Xxxx

11. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte alvast voor maandag.

12. bekendeonbekend

13 apr 2015