Hoi.. Eergisternacht werd ik wakker van hevige pijn aan denk ik myn eierstokken hele erge ongesteldheidspijn.. moes snel naar de wc kreeg diaree en moes byna overgeven van de pijn..ik ben 3maanden gestopt met de pil en er helemaal niet mee bezig geweest dus weet ni waneer ik ongesteld moet worden.. verwacht deze week maaar der komt maar niks.. Heb nu ook last van romelende darmen en mn rug doet zeer.. Iemand die dit herkent?
Hey meis, nee sorry Wat vervelend voor je zeg.. Dat kramp in je eierstokken ken ik wel.. maar de dingen die je daarna omschrijft niet.. Misschien is het een innesteling? hou het een beetje in de gaten en doe anders een test als je binnenkort over tijd bent?? Succes iig!
hee .. jaaa ik weet dus nie waneer ik ongesteld moet worden heb dat nie bijgehouden was daar niet mee bezig..thanks voor je reactie
Ik herken het alleen als maagpijn wat iets later richting de darmen trek wat dan ook onderin bij m'n liezen begint te zeuren en lage rugpijn geeft daarna krijg ik ook spontane leeglopen, :/ maar ik ben nu dan 12 weken zwanger en bij mij is op 8dpo krampende pijn begonnen en 9dpo positief getest , dus kan alle kanten op helaas
heb net een test gedaan en dikke 2 strepen ben overduidelijk zwanger woww ik kan aleen ma huilen kan nog niet blij zyn ben beetje bang voor alles is dat normaal?
O meiske, Je angst is zo herkenbaar! Ik ben ook zo onzeker en bang dat het allemaal mis gaat... Ik heb ook wel reden tot onzekerheid (ivm bloedingen), maar tot op heden ben ik denk ik nog wel zwanger. Morgen krijg ik een echo om te kijken waar de bloedingen vandaan komen. Ik heb mezelf voorgenomen dat als dit goed is, ik meer mag gaan genieten. Koop voor jezelf een mooi schriftje en schrijf je onzekerheden op! Mij helpt het enorm! O enne gefeliciteerd met je positieve test
Ooh meissie gefeliciteerd! Die onzekerheid is normaal hoor! Hebben veel dames last van(inclusief mijn eigen persoontje ) Morgen een CB digital zodat je weet hoever je bent?
Toen ik je eerste bericht las, dacht ik meteen : die is zwanger. Ik heb de afgelopen 4 dagen onwijs last van mijn darmen en buik gehad. Ik heb ook diaree gehad en kramp. Dit is over het algemeen NORMAAL!! Je lichaam is zich onwijs aan het voorbereiden. Niet teveel stressen, komt goed