Borsten minder gevoelig

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MoOnLiGhTtt, 8 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    hey dames, ik ben nu 8 weken zwanger ik heb vorige week een echo gehad en alles was daar in orde mooi kloppend hartje en het vruchtje zat percies op schema kwa groei maar nu had ik de afgelopen dagen wel echt gevoelige borsten waren net bakstenen zo hard waren ze. maar vandaag voelen ze plots minder hard aan en zijn ze ook minder gevoelig kan het zijn dat de symptomen op en af gaan of is dit geen goed teken heb wel geen bloedverlies of hevige buikkrampen ofzo wel soms wat steken maar verder niets ik heb ook al een heel week buiten woensdag en zaterdag dat ik 's morgens moet kokhalzen en dat heb ik vandaag ook nog niet gehad. ik heb mijn 2de echo pas 5 november dus dat duurt nog wel lang of zou ik toch eens bellen of ik tussendoor misschien nog een echo mag ? ik hoor graag jullie mening

groetjes

2. Laaarrr

Laaarrr Actief lid

20 dec 2012
    196
    0
    16
    NULL
    Rotterdam
    Hee meid,
    Ik had precies hetzelfde. De redenwaarom ik vermoedens had dar ik zwanger was kwam voornamelijk doordat ik zo'n last had van gevoelige borsten. Bij mij ging ook dit gevoel na een tijdje weg en zat ik helemaal ib de stres. Maar nu ben ik 37 weken en 5 dagen zwanger van mijn prachtige engeltje! En heb ik mij dus helemaal nergens zorgen over gemaakt. Maak je niet druk. Zolang je geen bloed verliest of water of andere rare dingen die niet thuishoren bij een zwangerschap zou ik me geen zorgen maken en gewoon lekker rustig aan doen. Je hoeft niet per se te bellen voor een echo maar als je echt heeee erg in de stress zit kan je t altijd even proberen natuurlijk. De baby heeft er niks aan als jij de hele dag in de stress zit

3. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    ja ik was wel van plan om zeker nog even af te wachten vooraleer ik naar de gyn bel. maar heb hiervoor al een miskraam gehad dusja ben ik toch wel rapper ongerust.

4. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Kan het niet zo zijn dat je lichaam 'accepteert' dat je zwanger bent? Dat de kwaaltjes af gaan nemen?

5. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    ja dat zou kunnen maar dacht dat dat pas na de 12 weken was.

6. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Kan volgens mij gewoon hoor! Bij mij zijn ze ook wat minder gevoelig de laatste dagen maar dat komt omdat ik nu goede ondersteunende beha's draag en ik de afgelopen weken alleen maar in bikini's heb rondgelopen (was op vakantie) die natuurlijk niet zo veel ondersteuning bieden.

7. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Eerste weken had ik hele gevoelige borsten. Ze brandde, ik voelde steken en ze deden gewoon zeer ookal deed ik er niets mee, hetzelfde met mijn tepels.
    Na een week of 6 was dat alles ineens gewoon helemaal weg!
    Ik in de stress natuurlijk net zoals jou, maar hé. Kijk naar mijn banner ;) Gezond en wel.

8. ladytutje

ladytutje Lid

17 sep 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff dat is goed om te lezen hier hihi ik maakte me er ook al zorgen om net als de misselijkheid die in 1 x weg is , na week zware misselijkheid te hebben gehad, en nu zwaar maagzuur bag :(

9. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    das leuk te horen dat er nog meiden zijn die dit hebben gehad.. op zich zit ik niet in de spanning wat komt dat komt kan je toch niets aan veranderen. enja ik voel mij nu al 2 dagen wat beter dusja dat is alleen maar goed toch.

Deel Deze Pagina