hello Zijn er meer dames die "boertjes laten herkennen zelfs na het drinken van geen koolzuurhoudende dranken..Ik wordt er niet goed van Verder ben ik zeker een kilo afgevallen ipv aangekomen vorige week.. Kan ik de gehele dag door gapen..(terwijl ik niet echt moe ben) Honger..ja soms maar over het algemeen niet echt..en als ik dan gegeten heb dan zit ik behoorlijk gauw vol beetje raar gevoel in het hoofd/buik..lijkt meer soort griep,maar ja ik heb nooit griep Sávonds na het eten 1,5 maagkramp en dan is het weer over... Ik weet het ook allemaal niet hoor,misschien bedenk ik wel van alles om me zwanger te voelen..en krijg ik het daarvan... Denk ook elke keer ..wordt ik nu misselijk???Ja dan wordt je vlgs mij ook al misselijk... Vreemde gewaarwording zwanger zijn en dan ben ik pas net begonnen..
Er zijn wel een aantal dingen die ik herken hoor. Ik ben in het begin 5 kg afgevallen en ben nu (22 wkn zwanger), nog steeds 4 kg lichter dan voor mijn zwangerschap. Mijn vk zei dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken zolang de baby maar goed groeit. Nou moet ik wel zeggen dat ik wel een paar kilootjes kan missen hoor. Als je van jezelf heel smal bent, is het misschien een ander verhaal. Dat je snel vol zit in het begin van je zwangerschap is heel normaal hoor. Had ik in het begin ook last van, maar dat wordt vanzelf weer minder (bij mij wel tenminste) Verder heb ik geen last gehad van de kwaaltjes die je noemt. Ja, ik ben wel misselijk geweest, maar heb nooit hoeven spugen. En vaak ging de misselijkheid over als ik wat at. Ik wens je een hele fijne zwangerschap Groetjes Noralien
Ik had altijd last van oprispingen een week voordat ik ongesteld moest worden. Heb er nu zelden last van. Ik ben in de eerste weken ook afgevallen , maar dat kwam deeks omdat ik 2 weken ziek ben geweest. Ik was ook veel misselijk maar moest niet overgeven.