Eerste Lachje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamary, 24 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik ben afgelopen week ook met een eerste echte smile getrakteerd! Erg mooi om te zien. Ook begint Jesper echt al geluidjes te maken en reageert echt op mijn verhaaltjes met geluidjes van tevredenheid. Nu is Jesper 2 weken te laat geboren dus wie weet heeft dat er mee te maken. Maar goed de eerste echte smile komt vanzelf..!

2. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Sinds afgelopen vrijdag lacht Sophie. Sindsdien is het elke keer als ze wakker is wel even dat er gelachen wordt. Ze was vrijdag 3 weken en 6 dagen oud. 's Ochtends voor het eerst naar mama en 's avonds voor het eerst naar papa!

3. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Emma lachtte met 7 weken, voor zover je het lachen kunt noemen. Meer een bigsmile! Het is echt niet zo dat ze om alles dubbel liggen. Geen zorgen maken, komt vanzelf! en als het dan komt: Genieten!

4. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Het fotootje onder mijn naam (heet het avator of zo? ) is een van Tessa's eerste lachjes, toevallig was ik net foto's aan het nemen. Dat was 9 juni, ze is van 2 mei.
    De laatste tijd gaat ze steeds meer geluis maken met lachen, erg grappig.
    Komt vanzelf goed hoor!

5. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    lieve foto hoor

6. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    eerste lachje hier was precies met 6 weken... (steven is 10 dagen te vroeg geboren).
    Schaterlachen doet hij al een aantal weken als we hem uitkleden..... tja heel raar, maar tis elke keer weer een feest om hem om te kleden of in bad te doen. Zijn lach werkt zo aanstekelijk dat we alle 2 blijven lachen :)!
    Nu gaat hij wel om meer dingen schaterlachen... bij zijn opa en papa vooral!

7. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hier vandaag ook weer superlang schaterlachen omdat je hem bij zijn keel kusjes geeft links en rechts heerlijk wil je de hele dag wel doen

Deel Deze Pagina