eerste licht positieve test?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by kimmetje88, Nov 18, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimmetje88

kimmetje88 Actief lid

Mar 10, 2017
    200
    102
    43
    Female
    optometrist
    We hebben het aangedurfd om na 12 dagen na een cryo terugplaatsing een test te doen, deze laat tot onze verbazing toch een kruis zien, al is het maar lichtjes.
    ik heb 31 oktober pregnyl moeten prikken, dus dat is uit mijn lijf.
    We weten niet of we nu echt al een beetje mogen gaan zweven over 2 dagen pas het bloedonderzoek...

wat denken jullie?

ik heb tot nu toe in de gehele periode van 3 jaar nog nooit een positieve test gehad of ook maar iets wat er op lijkt, ik twijfel bijna aan mijn eigen ogen..

Ik heb al wel 2 dagen buikpijn als of ik ongesteld zou moeten worden...
    ben zo bang dat het straks toch niet goed is..

2. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

Jul 26, 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ik zie geen foto van je test, dus ik weet niet hoe je + eruit ziet, maar als je 31 oktober voor het laatst pregnyl hebt gespoten, zou dat in principe uit je lichaam moeten zijn.
    Heb je ook kruidvat testen? Twee in een doosje voor 5 euro. Ik testte daarmee altijd 5 dagen na m'n terugplaatsing van een 5 dagen oude embryo mee.. als ik dan al 2 streepjes zag, soms zag ik niks, dan was het wel van een zwangerschap..

Spannend! Ik duim voor jullie!

3. Ninge

Ninge Bekend lid

Jan 27, 2016
    900
    123
    43
    Female
    Je hebt 12 dagen na een cryo getest? Hoe oud was jullie cryo? Je bent dus 15, 16 of zelfs 17 dpo. In principe zou je dan wel een goed positieve test verwachten, dus geen tuurtest, maar..... bij mij was het ook een lichte test en het is toch goedgekomen :) Meestal mag je al wel op 14 dpo of wat later bloedprikken als het net in een weekend valt, dus dat vind ik wel laat voor jullie...
    Ik zou morgen weer een testje doen en kijken of hij donkerder is!

Succes!

Share This Page