Eerste liefde..

Discussie in 'De lounge' gestart door kbloem, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

ow jazeker, komt hier regelmatig door mijn hoofd ..

Nu moet ik eerlijke bekennen dat wij ook nog steeds erg goede vrienden met elkaar zijn en elkaar dus erg vaak zien .. Maar we zijn beide gelukkig met ons eigen gezinnetje maar maken er wel vaak genoeg grapjes over '' wat als '' .. mijn vriend en zijn vriendin weten hier van en weten zelf dat ze echt niet bang hoeven te zijn dat er ooit wat zal gebeuren tussen ons dat hoofdstuk is gewoon afgesloten ...

2. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Mijn man is echt mijn grote liefde, met hem heb ik alles voor het eerste gedaan, samenwonen, trouwen, kindje gekregen zou het nooit meer anders willen.
    Mijn eerste liefde was van mn 17e tot mn 21e. Was ook vrij serieus, maar goed we waren nog zo jong...uiteindelijk zijn we uit mekaar gegroeid. Had ik het lang best moeilijk mee. Daarna nog weleens als vrienden met elkaar omgegaan, maar dat ging vrij snel over toen ik mn man leerde kennen. 2 jaar terug kreeg ik een rouwkaart in de bus, mn ex was overleden hartstilstand 33 jaar....zn moeder had die gestuurd omdat hij het nog na al die jaren dagelijks over mij had...ben samen met mn man naar de opbaring geweest en naar de begrafenis....ook vertelde zn moeder dat hij een schilderij van mij had gemaakt (hij was kunstschilder) omdat ik nog altijd zn grote liefde was....en dat ik maar eens moest komen kijken, maar dat heb ik nooit gedaan. Zet je toch wel aan het denken....gevoelens heb ik niet meer hoor, maar ik zal hem nooit vergeten.

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik zoek mijn eerste 'echte' vriendje stiekem nog wel eens op op hyves, om te kijken wat hij nu allemaal doet...hihi :D Ik heb geen contact met hem, en voel ook niks meer als ik zijn foto zie. Maar hee, het is 16 jaar geleden... zou wel raar zijn als ik nog wél gevoelens had. Het is gewoon een leuke jeugdherinnering :)
    Ook mijn andere vriendjes ben ik allemaal niet vergeten.
    Mijn eerste echte grote liefde, daar woon ik nu mee samen, en die heeft mij het mooiste kind ter wereld gegeven.

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik denk ook nog vaak aan een jongen!ik zal altijd van hem blijven houden!! ondanks dat ik weet dat we nooit samen zullen kunnen zijn!;)

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    en mijn eerste liefde,hahaha..dat is toen zo klote afgelopen,ik walg eigenlijk alleen nog maar als ik hem zie!:)

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mijn 1e liefde bleek toch niet zo van de vrouwen te zijn ;)

Maar er is er 1tje...waarbij steeds de vraag wat als??? opkomt.

Ik was vrijgezel,hij bezet.
    Ik was bezet, hij vrijgezel...En dat ging vanaf m'n 15e tot m'n 18e zo door...
    Nu spreek ik hem amper meer, ben ook heel gelukkig in mijn relatie.
    Maar zo nu en dan, komtie nog eens voorbij in m'n dromen, en ja daar krijg ik het heeeel warm van!

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja hoor soms den ik aan vroeger en dan komt hij ook wel eens in mijn gedachten! Ach ja, ik ben heel blij dat ik mijn mannetje heb. Hij was wel aardig hoor, maar niet echt materiaal geweest om te trouwen en kinderen mee te krijgen (geen idee hoe hij nu is hoor!).

zijn er meiden hier die nu nog bij hun eerste liefde zijn?

8. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ja, mijn eerste liefde.. Dat vraag ik me nog weleens af van wat als het toen wel kon. (hij ook overigens) Maar ja dat kon niet en eerlijk gezegd denk ik dat ik knettergek van hem geworden zou zijn.

9. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik ben met mijn 1e liefde getrouwd :)

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    ik deel nog regelmatig t bed met mn eerste liefde... tja, echt liefde roest niet he...

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    oja, ik ben toevallig ook nog met hem getrouwd;)

12. Ik ben ook met mijn eerste echte liefde getrouwd, maar hij was niet mijn eerste vriendje!!
    Na 20 jaar bij hem te zijn, geniet ik elke dag weer als hij binnen komt wandelen...

de vriend die ik voor mijn huidige man heb gehad, bleek een echte sukkel te zijn
    heeft me besodemieterd, en als ik hem nu zie ben ik blij ook :D

13. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Ja hier is er ook eentje.. Heb hem op m'n 15e leren kennen en bijna 5 jaar lang een aan/uit relatie gehad. Heb wel relaties er tussen door gehad, maar of ik ging vreemd met hem of verbrak m'n relatie voor hem. Totdat ik m'n man leerde kennen. Ik denk nog wel eens aan hem en vraag me ook wel eens af wat als... Maar ik ben heel erg gelukkig met mijn man. Wel heb ik die ex op msn, hyves en facebook maar praat eigenlijk nooit met hem. Kreeg laatst wel te horen dat hij nog altijd een zwak voor mij heeft en dat vond ik toch wel heel leuk om te horen!

14. Ik niet hoor..
    Die andere waren alleen maar scharrels voor een paar weekjes, haha!
    Was ook nog jong dusja;)..

Mijn vriend was de eerste waarvan ik ECHT hield en waar ik op de dag van vandaag nog steeds zoveel vlinders van krijg!
    Echt, bij hem dacht ik: Met jou wil ik oud worden.
    En nu nog steeds hoor.. Ben zo gelukkig met hem!
    Vind al die ex vriendjes maar mannetjes nu haha :D ..
    Maarja mijn vriend is 9 jaar ouder als mij, dus echt een vent al..
    Was nog net 16 toen ik wat met hem kreeg..

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Wat is je echte eerste liefde.
    Ik denk dat ik echt liefde ben gaan voelen voor mijn huidige man. Mijn ex, 1.5 jaar een relatie mee gehad...... ja, ik weet niet of ik voor hem echt liefde heb gevoeld. Hij was leuk, we hadden het leuk, maar we waren zo verschillend. Hij was dan wel 5 jaar ouder en op gegeven moment had hij het over samen wonen en kinderen krijgen. Tsjaaaaaa, toen ben ik gaan beseffen dat hij niet de ware was, ik wilde niet met hem samen en wonen en wilde niet dat hij de vader van mijn kind zou zijn.
    Toch is het niet meteen uitgegaan.
    We hebben een hoop meegemaakt.... ook dingen die niet leuk waren. Hij was erg veeleisend en claimde veel, als ik met vriendinnen wilde stappen had hij liever niet. het was een vreemde relatie eigenlijk.

Hij is zelf ook getrouwd nu, ze gaan ook voor hun eerste kindje.
    Spreek hem op hyves soms wel. Ik heb totaal geen gevoelens meer voor hem, ik erger me meteen weer als we praten want dan zie ik gewoon dat hij niets is veranderd in zijn doen en laten, terwijl we 9 jaar verder zijn.
    Maar toch.... denk ik wel aan de tijd die we hebben gehad.
    We hebben het ook leuk gehad, en ook wel veel gelachen.
    Aan die dingen denk ik dan. Ergens heeft je ex toch nog een plekje bij je, je hebt wel een bepaalde tijd je leven met hem gedeeld. Dan kan je niet zo vanje afzetten.
    Maar gevoelens heb ik echt niet meer... ben veel te blij met mijn man!! Voor mijn man heb ik mijn ex toen echt verlaten.
    Kon niet van mijn ex afkomen, het klikte niet meer, we hadden vaak ruzie, het was niet gezellig meer samen, maar hij wilde mij niet kwijt, ik hem wel, maar ook niet. En we wisten beide dat we geen toekomt hadden. En toen...... kwam mijn man in beeld en redde me.. tsja, net een sprookje!!

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mijn eerste liefde... Ik was echt superverliefd. Zoals je eigenlijk alleen op een eerste liefde kunt zijn.
    Ik heb twee keer een relatie met hem gehad (1x 9 maanden, daarna elkaar anderhalf jaar helemaal niet gezien en toen nog eens iets langer dan 1 jaar). Toen het na die laatste keer uitging, heb ik hem zo'n jaar of 10 niet gezien. Totdat ik hem 3 jaar geleden tegenkwam bij een snackwagen..... En het eerste wat ik dacht was: wat ben jij lelijk geworden....:) (Misschien dacht hij dat ook wel van mij... hahaha). Ik vond hem totaal niet meer aantrekkelijk. Hij zag er ook jaaaren ouder uit dan dat hij daadwerkelijk was.
    Ik kon toen echt niet meer begrijpen dat ik ooit zo hoteldebotel van hem was.

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik heb ook een eerste liefde en wij zien elkaar nog wel eens (komen bij elkaar thuis met onze man en vrouw erbij.. Hun weten ook dat wij "exen" zijn )

We zijn nu hele goede vrienden en weet ook zeker dat dit noooooitttt meer zal worden want gevoel heb k niet meer voor hem.

18. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Ja, ik moet eerlijk toegeven dat mijn eerste liefde ook nog wel eens voorbij komt in gedachten... :)

Het was een schat van een jongen (of we echt 'relatiemateriaal' voor een leven lang waren geweest waag ik te betwijfelen, maar hij was zo lief..) en ik heb hem echt vreselijk behandeld. Had wel zo zijn redenen, maar toch... hij had (en heeft) het niet verdiend. Kan er echt nog wel eens wakker van liggen, erg he?

Las hier dat iemand na 9 jaar haar excuses nog had aangeboden, dat zou ik ook wel willen! Helaas wil hij me nooit meer zien of spreken...

19. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Mijn man was mijn eerste echte liefde,maar goed ik was dan ook 15 jaar toen we een relatie kregen.Daarvoor kun je niet van echte liefde spreken vind ik

20. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    mijn eerste liefde is mijn huidige man..:p:D
    ik was toen 19 jaar... en nog steeds zijn we samen en hebben we 2 kinderen...:)

Deel Deze Pagina