Hallo, over een paar weken word onze meid al weer 1 jaar en aangezien we al veel speelgoed van haar oudere zussen hebben ben ik op zoek naar tips. We hebben al een keuketje, garage, winkeltje, loopauto waar je op kunt zitten, duplo, ficherprice telefoon,boekjes, puzzels, treinspoor en een berg poppen en auto's in huis. Van ons krijgt ze een nieuwe babywalker aangezien de oude aan vervanging toe was. Maar nu zijn we dus op zoek naar tips voor de opa's en oma's, ooms en tante. Dus wat is nog een leuke toevoeging voor onze ondernemende dame?aangezien ze natuurlijk wel iets leuks willen geven.
Een loopfiets en driewieler hebben we ook al van de zussen staan. Ik dacht dat een dobbel meer voor oudere kinderen was?Of is dat zo jong ook al leuk? Denk meteen aan vingertjes die klem zitten. De over na denken. Als iemand anders een idee heeft groot of klein hoor ik het graag.
Grimms regenboog Toettoet en zoefzoef valt hier ook goed in de smaak, zoon is gek op de auto's en diertjes. Nu ruim anderhalf en begint ook ingeressse te krijgen in de baandelen en 'gebouwen' Verder doen z'n stapelbekers het momenteel heeel goed en z'n blokken ook. En boeken zijn natuurlijk altijd leuk. Mooi voorleesboek of juist boekjes waar ze zelf mee kn bladeren. En ik wil ook graag een wobbel, maar m'n man vindt het maar een boel geld voor een kromme plank.
Word er veel gespeeld met de gimms regenboog? Ziet leuk uit. Stapelbekers en blokken was ik helemaal vergeten te noemen. Ze zij eigenlijk ook enorm verwent hier, maar er word ook veel bewaard en doorgeschoven in de familie moet ik zeggen.
Leest mee, we stikken al in de boeken en speelgoed. Hebben veel van dr neefjes maar ook de eerste verjaardag van die van ons komt langzaamaan in zicht en met een verhuizing op komst in diezelfde periode ben ik ook maar vast aan t nadenken...
Momenteel is de regenboog vooral leuk om om te gooien als ik ermee gebouwd heb. Ik vind hem errug leuk! Al begint hij tegenwoordig wel ook zelf te bouwen, maar is nog wel moeilijk. Ik heb ook de regenboogpoppetjes, die zijn wel populair, in en uit het bakje, op de regenboog zetten, op andere blokjes zetten. In de stapelbekers stoppen.