eerste loopschoentjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Loveloes, Feb 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    zo keek ik ook al, mijn meisje wordt over 2,5 maand 3 en die heeft maat 20..

2. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Grappig. Dochter is drie en heeft maat 28 nu.

3. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    nou moet ik er wel bij zeggen dat mijn meisje helemaal klein is (geboren met 29 weken)
    +/- 10 kilo en kleding maat 80/86..

4. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Wilde al zeggen! Dat is wel heel klein! Dochter groeit hier nu net uit 20 maar is net zo groot als jouw dochter

5. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Ok ja. Hier dus maat 28 maar ook 18kg en 104cm.

6. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Mijn andere dochter is net 4 en heeft maat 33.
    Maar ze is wel al 1m22.

Hun vader heeft maat 46 en ikzelf 43 / 44 😯.
    Ze hebben het niet van een vreemde.
    Gelukkig is ze ook lang dus scheelt het ook.
    Als ze een stuk kleiner was geweest had ze maat kano.

Bij haar maat 92 / 98 past het wel gelukkig bij de jongste.

Andere kinderen van haar lengte zitten ook in 25/26.
    Zijn alleen wat ouder.

Maar ik hoop echt dat ze bij maat 40 stopt later want het is erg moeilijk leuke schoenen te vinden in grotere maten :(

7. Vodem

Vodem Lid

Apr 15, 2014
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee, ik zie veel shoesme voorbij komen en enkele keer bunnies...
    Bunnies Leren lopen Bruin | Online Kopen | Gratis verzending & Retour | Ziengs.nl
    Nu heb ik deze besteld voor dochter (ook eerste loopschoentjes), maar ik twijfel of ik toch niet de hogere shoesme moet gaan kopen? Wat denken jullie?
    (Sorry TS dat ik dit in je topic vraag, misschien heb je ook nog wat aan de eventuele tips?)

8. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Ik denk dat zulke schoentjes juist prima zijn. Ik kreeg m'n zoontje in het begin echt niet in hoge schoentjes. Zijn eerste waren lage schoentjes van shoesme. Geen gedoe met aantrekken. Zijn 2e paar waren wat hogere van Bunnies en dat kostte wat meer moeite om aan te krijgen, maar hij kon wat beter meehelpen dus ging wel prima.
    Als je ze binnen hebt gewoon even passen. Mijn ervaring is wel dat Bunnies klein valt, had eerst ook voor m'n zoontje als eerste schoen Bunnies bestelt maat 21, maar die kon ik terug sturen. Vervolgens shoesme maat 21 zat prima.
    Nu worden z'n Bunnies maat 22 te klein, maar andere schoenen maat 22 zitten nog prima.

9. Vodem

Vodem Lid

Apr 15, 2014
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! Heb maat 21 besteld, maar dat zal krap worden dan... Ze heeft laatst shoesme maat 20 even gepast en die waren te klein, shoesme 21 wat ruim... Dan toch nog maar naar de winkel vrees ik :)

10. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Ja ik ben toen erna ook in de winkel wezen passen, maar die ik wilde hadden ze niet in de winkel, dus toen via internet besteld en dat ging wel goed.
    Bunnies maat 21 kwam hij in de winkel inderdaad niet in en shoesme maat 21 zat wel prima. De Bunnies die ik had gezien hadden ze niet meer in 22, dus toen shoesme besteld en die heeft hij echt een paar maanden kunnen dragen.

11. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    3,992
    2,283
    113
    Noord-Brabant
    Hier kreeg dochter haar eerste loopschoentjes van het merk Bunnies. En ze heeft ook een paar van shoesme. Zijn inderdaad geen goedkope merken, maar wel hele goede schoenen voor als ze beginnen met lopen.

12. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

Apr 21, 2013
    3,539
    1,551
    113
    Prima schoen, waren mijn dochters tweede schoenen.

13. LSQ

LSQ Niet meer actief

Wij hebben ook voor oxxy gekozen. Hij liep nog niet helemaal drie maanden los wat aangeraden wordt om op eerste schoenen over te stappen, maar vanwege het weer kon het niet anders als hij buiten wilde lopen.
    Ik ben prima te spreken over het merk. De schoen is van leer en klapt gemakkelijk dubbel met 1 hand. We hebben met klittenband gekozen en hij krijgt ze niet makkelijk uit (wel het klittenband los, maar ik denk dat hij veters net zo snel zou lostrekken).
    Binnenkort kijken voor een nieuwe schoen, want hij groeit wel snel.

14. whuz

whuz Bekend lid

Oct 20, 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook op zoek naar een eerste paar schoentjes. Al gaat het lopen nog niet goed genoeg voor buiten. Ze laat zich al heel snel weer op de grond zakken. Goede tips allemaal!

Share This Page