Welke temp aanhouden

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Perdiz, 25 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Dames wat moet ik doen. Vanmorgen tempte ik. Mijn thermometer piept niet altijd als ie klaar is, daarom wacht ik extra lang met m eruit halen en zie dat ie klaar is als het c-tje niet meer knippert. Nu stond er 36,60 maar knupperde het c-tje nog, dus nogmaals en toen piepte ie wel en 36,78. Nog een keer gedaan en toen 36,73.
    Gisteren een giga dip en bloedverlies en daarom cd1 van gemaakt op 5dpo.... Nu zou er een flinke Stijging zijn terwijl ik nog iets bloed, rood maar niet veel. Dus 36 6 zou aannemelijker zijn. Maar de thermometer was nog niet klaar.... Wat nu? Ik weet niet wat ik in moet vullen en of ik nou ongesteld ben of niet.
    Advies?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.020
    15.627
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou hem dan in het midden zetten en dat zou rond de 36.67 zijn.

Maar zowel 36.73 als 36.60 zijn bij jou geen waardes van een zwangerschap. Ik zou dus gewoon uitgaan van een menstruatie.

3. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Oké dan zet ik m op 36,67. Omdat ik vandaag toch nog wel iets bloed verlies ga ik idd wel uit van een menstruatie hoor, zit dan op cd2 en heb bloed laten prikken. Voor alle hormonen,schildklier, de hele rambam...hopelijk zit ik dan goed qua cd2, want de bloeding zet niet echt door, maar het is wel rood.

Deel Deze Pagina