Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier op het forum en deze maand voor het eerst aan het temperaturen. Wie kan mij zeggen hoe ik een kaartje neer kan zetten hier? Ik heb nl een 2e dip, die vanmorgen net zo laag was als met mijn eisprong 5 dagen geleden.. Groetjes!
Een kaartje kan je neer zetten door middel van de beheer bijlagen knop. Onderaan je bericht. Als je op die knop klikt en dan bladeren zoek je je bestand en klik je op uploaden.
Nee ik vul geen tijden in. Door de weeks altijd om 7 uur, in de weekenden een uurtje later. Hij pakt de tijd dat ik het invul en dat ik niet altijd direct. Soms kleed ik me aan en loop dan naar beneden en vul het op mijn telefoon in. Ik ben alleen bang ongesteld te gaan worden, hij gaat nu zo hard naar beneden. Heb een zwaar gevoel van onderen en een zeurende lage rug Mijn cyclussen zijn tot nu toe 23,23,31,20,13,30 geweest.
Oh, trouwens... je kunt op FF instellen dat er een standaard tijd wordt ingevuld. Hoef je alleen zelf de tijd aan te passen als je daadwerkelijk op een ander tijdstip hebt getempt.
Dank je toto, ga ik proberen. Nu pas? Ik heb op dag 17 en 18 wel het rekbare slijm gezien en nu is het wit.
Ik heb het rekbare slijm ook altijd een aantal dagen voor mijn ei, dus dat kan best. Daarnaast heb je op CD18 nog een keer vruchtbaar slijm genoteerd.
toto ja alleen op dag 18 vroeg in de morgen had ik het slijm daarna of ervoor niet gehad. Ik ben benieuwd wat het morgen gaat doen.
Als ik naar je kaartje kijk, ben ik er niet zeker van of je eisprong is geweest. Ik denk dat het nog komt..
Vandaag was de temp weer terug op het hoogst, 36.9.. snap er weinig meer van. Blijf wel steken richting de liezen houden
Hmmm... Weet er even weinig zinnigs over te zeggen even blijven doortempen maar en dan hopelijk meer duidelijkheid.
Hier nog geen menstruatie. Heb wel 2x een dip gehad,op dag 14 en dag 19. daarna alleen nog maar hogere temperatuur gehad.
Ik vind het nog steeds een onduidelijk en moeilijk kaartje. Ik ben er niet zeker dat het kruis van ff op de juiste plek staat. Kan het niet zijn dat je 1 mei pas je eisprong hebt gehad, ik zie daar wel meer een verhoging van de temp. Temperatuur je wel rectaal trouwens?
Ik ben afgelopen nacht ongesteld geworden. Deze maand ga ik ovulatietesten gebruiken om het duidelijk te krijgen. Bedankt allemaal!
Dat is balen zeg dat je ongesteld bent geworden!! Een tip...misschien kun je het samen gebruiken, dus het temperaturen, cervixslijm checken en de ovulatietesten. Suc6 verder!