Kunnen jullie je kaartje delen van de ronde na de miskraam? Weet niet zo goed wat me te wachten staat ,mijn temp zakt nu sinds een paar dagen weer naar normale "temp voor de eisprong fase" Sorry dat ik dit moet vragen want het is al niet makkelijk dat je het hebt meegemaakt! Ik weet niet hoe ik mijn kaartje kan delen via de telefoon. Maar zou het fijn vinden als jullie je kaart konden delen, Gemiddeld heb ik dag 18 me eisprong en lf van 12
Lucky star, wat naar van je miskraam Hopelijk hersteld je lichaam zich goed en ben je snel weer zwanger! Ik heb vorig jaar op 25 januari een curettage gehad na een MA. Deze dag telde ik als dag 1 van mijn cyclus en het bovenste kaartje hoort daar bij. Mijn eisprong kwam op dag 18, wat voor mij wel redelijk normaal was, echter had ik deze ronde maar een lf van 10 dagen, terwijl die normaal 14 dagen was. De 2e ronde na de MA en curettage was ik weer zwanger, maar helaas ging dit al fout bij 4w4d. Nadat het vloeien was gestopt (eigenlijk gewoon een hele heftige menstruatie) had ik weer een eisprong op dag 18 en een lf van 14 dagen. Deze vmk had dus geen invloed op mijn cyclus (dit is het onderste kaartje). Sterkte!!!
dankjewel voor je kaartje! wel naar van je miskramen maar gefeliciteerd met deze zwangerschap! zijn er niet meer meiden die hun kaartje willen delen? (zal het begrijpen hoor!)
Ik lees hier even mee. 2x op rij miskraam gehad (bij 4 weken en 6 weken) en nu begonnen met een FF kaartje. Na mijn mk bij 4 weken gewoon een normale cyclus gehad, maar weet nu niet wat ik kan verwachten.
met 4weken heb je waarschijnlijk nog niet zoveel hormonen opgebouwd die ook weer langzaam af bouwen. dus dan denk ik dat je cyclus niet zo veranderd, denk wat verder (rond 6+ weken) dat je cyclus daardoor wel wat meer van slag raakt. ben ook benieuwd naar meer kaartjes, tot nu toe nog geen eisprong (dag 15) maarja normaal heb ik dag 18 mijn eisprong maar mijn ovu testen zijn zo goed als omo wit.. alleen een tuurstreepje op een ovu test dus duurt nog lang vrees ik!
Na missed abortion, opgewekt met Cytotec, daarna nog restweefsel. My Ovulation Chart Na verliezen van restweefsel (piek is van lichte griep): My Ovulation Chart My Ovulation Chart Wat vervelend voor je. Dit zijn mijn temperatuur lijstjes van mijn 2 miskramen, waarvan een missed abortion.
Zo is het beter zichtbaar: Actuele cyclus na miskraam Ik wilde ook die van de missed abortion delen, maar krijg dan steeds dezelfde link naar de actuele curve. Succes en sterkte!
Ik heb vorig jaar een MA gehad. Echo bij 8 weken was geen hartslag te zien. Met medicatie ben ik rond 9 weken het vruchtje verloren. Heel snel weer een ei. Bij de controleecho 2 weken later was ik al helemaal schoon en stond een follikel op springen. Gyn was erg verbaasd dat mijn lichaam het zo snel weer opppakte. De cyclussen daarna werden steeds korter en ei steds eerder. Normaalgesproken een cyclus van 27 dagen met ei op dag 14/15, maar werden korter naar de laatste met ei op dag 11 en op 11 DPO al een duidelijke + test.