Eerste maanden geen zin..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jucade, 16 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :oops: Wie o wie heeft dit nog meer meegemaakt? Tot nu toe moet ik heel eerlijk bekennen dat ik de 'sex' nog niet echt mis. Tenminste eh.. echt gemeenschap hebben dan. Lekker knuffelen enzo :oops: vind ik heerlijk. Maar van mij hoeft dat andere niet zo hoor! Dit komt echt door de zwangerschap. Daarvoor helemaal geen last van. En eh.. komt de 'zin' wel weer ns terug? (vroeg mn vriend zich af) ;)

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Bij mij is de zin nog gewoon. Ik had gedacht dat ik niet zou durven of te moe zou zijn.
    Volgens mij vind mijn vriend het wel opwindend dat ik nu zwanger ben, want die heeft toch een zin.

Ik denk wel dat het vaker voorkomt dat je wat minder zin hebt tijdens de zwangerschap. Mischien ben je onbwust toch bang, ben je moe, hormoontjes, en je bent gewoon met andere dingen bezig (babykamer enz. enz.)
    Zolang je er met je partner over kan praten moet het geen probleem zijn denk ik.
    Het zin komt vast wel weer.

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier niks aan de hand hoor! De zin is er nog gewoon als het zelfs niet meer is! :)
    De zin komt echt wel weer terug meid ;) No Worries!

4. Minoes

Minoes Actief lid

25 jun 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    nou, hier eentje zonder zin, en dan bedoel ik ook echt helemaal zonder. Vriendlief is ook als de dood dat mijn zin nooit meer terugkomt. Tis wel een vervelende situatie; hij wil heel graag en ik absoluut niet, maar zo lang we de schuld aan de hormoontjes kunnen geven is de situatie niet zo ernstig. Ik probeer hem op te vrolijken door te zeggen dat ik als ik straks gewend ben aan al die hormonen sexverslaafd wordt. Dan istie weer helemaal blij. Tis wat he die hormonen!

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier nog zo iemand!
    Ik baal er zelf ook van, want ik mis het allemaal dus wel!

Het zal vast allemaal wel weer terugkomen hoor, en voor nu is het gewoon af en toe maar zin maken.

Groetjes Daphne

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hier nog een hoor, voor mij hoeft het helemaal niet. ik heb sinds ik weet dat ik zwanger bent (ongeveer 5 weken), 2 of misschien 3 keer sex gehad. misschien de hormonen???

7. Niet meer actief

Ik heb sinds ik zwanger ben ook geen zin meer , tot grote frustratie van manlief die me soms uit frustratie voor de voeten gooit dat ik nier meer van hem hou.
    Ik ben niet bang dat er iets misgaat ofzo , ik heb gewoon geen zin in sex.
    Ik weet niet hoe het komt en had ook niet verwacht dat dit zou gebeuren. :oops:

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik heb juist de indruk dat ik meer zin heb als anders. Maar we durven allebei niet goed ivm de zwangerschap....

9. wendy80

wendy80 Bekend lid

21 jun 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    Ik heb ook geen zin meer sinds ik zwanger ben.
    Ik kan me van mijn vorige zwangerschap nog
    wel herinneren dat de zin na een aantal maandjes
    terug kwam en hoe :oops:
    Denk dat het deze keer ook wel goed gaat komen
    als ik iets verder ben.
    Ik ben nu vooral heel moe en dat heeft er ook mee
    te maken.

Liefs Wendy

10. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    In het begin heel weinig zin tot een week of 12....daarna extreem veel zin tot een week op 34 en nu zakt de zin weer tot het 0 punt hoe dichterbij de bevalling komt...

11. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Mijn vriend reageert ook zo.

12. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    De eerste 3 mnd hoefde het voor mij ook niet zo nodig. Daarna kwam de zin vanzelf weer terug :p .
    Ik vind sex zelfs lekkerder nu ik zwanger ben omdat alles nu heel gevoelig is. Je hoort het wel vaker......eerst geen zin, maar daarna juist meer :oops:

13. sim

sim Niet meer actief

yep, dat ken ik :oops:

maar moet wel zeggen dat het allemaal wat onhandiger wordt nu met die buik (pijn onderin de rug moeten we rekening mee houden, opkomend maagzuur is een definitieve passionkiller vooral als je een mond vol zuur heb :pukel: en verder gaat de buik gewoon in de weg zitten. plus ik moet er zeker van zijn dat de kleine slaapt!!! dus echt spontaniteit :( ??)

14. Niet meer actief

Ghehehe , die mannen van ons proberen ons gewoon te chanteren. Die weten namelijk dondersgoed dat we ons in de meeste gevallen dan schuldig gaan voelen. 8)

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Het is voor iedereen anders. Al die hormonen die nu door ons lijf gieren hebben ook hier invloed op.

Ik moet zeggen dat mijn man in het begin ook erg bezorgd was, dat door sex iets met het kleintje zou gebeuren (wat natuurlijk niet zo is) Op het moment moet ik zeggen dat mijn buik wel heel erg dik is en in de weg zit ... Mijn man heeft er gelukkig wel alle begrip voor nu ...

Succes ermee !

Groetjes,
    Nikki F

16. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Bij mij is de zin ook niet echt aanwezig, al een tijdje niet... Maar mijn vriend vind het totaal niet erg, vind het zelf ook wel prima, hij vind het allemaal een beetje raar met de baby erbij! We knuffelen genoeg en af en toe hebben we ook wel sex, maar meer omdat het hoort dan omdat we allebei zoveel zin hebben. (als we het eenmaal doen is het wel weer erg lekker trouwens!). Komt straks allemaal wel weer terug hoor, ben ik niet bang voor!

17. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    hoi hoi, ik hoor er ook bij... ik heb ook echt al een paar weken niet echt zin.... en mijn ventje bedoeld het allemaal heel lief, maar ik wil het liefste gewoon lekker naar bed en slapen!!! GAAP! :oops:
    en alles doet me zeer, rug en borsten dus zit er ook niet op te wachten.. in het begin, denk ik dat het een beetje angst was bij mij, van oei oei gaat dat wel goed??? :(: en nu begint het heel langzaam weer een beetje terug te komen, 8) ha ha maar wel met momenten, dus als ie dan niet thuis is, dan is het te laat en is de zin weer weg :) maar komt volgens mij allemaal wel weer terug... er voor had ik er echt GEEN moeite mee hihi.. ;) .

Liefs

18. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    De eerste paar weken had ik meer zin, toen vanaf ongeveer week 8, zogoed als niet....
    En nu begint het weer langzaam aan te komen :)
    Sinds lange tijd van de week mijn mannetje weer eens verleid :)

19. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    De eerste weken ook geen zin, en durfde niet goed...
    Ik maar wachten op die 4e maand waar iedereen weer meer energie en zin krijgt...
    Tja iedereen dus behalve ik... Tuurlijk doen we het wel :D , maar het is niet te vergelijken van voor dat ik zwanger was. :(

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    bahbah...
    wat klinkt dat bekend in me oren!
    Ik heb ook geen zin...
    Ofja geen.... We lopen elkaar veel mis door ons werk
    dat speelt ook wel mee.
    ben wel blij te lezen dat de zin weer terug komt.
    want net als wat er hiervoor werd geschreven...
    ik mis het wel! Gewoon die nabijheid, die liefde....

Deel Deze Pagina