zwemmen water 28 grade is dat te koud?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloem, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hoi ik ben per vandaag met verlof en zit te denken om elke morgen lekker te gaan zwemmen en nu zag ik op internet dat het water hier in het zwembad maar 28 grade is, is dat niet te koud voor de kleine?? weet iemand hier iets van??

groetjes,

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nee hoor, ben maar niet bang.
    De kleine zit lekker warm in jou vruchtwater!

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Bij mijn weten kun je gewoon zwemmen in dat water. De kleine zit in "water" dat ook meestal rond de 37 graden is en dat zal niet snel veranderen als jij in kouder water gaat zwemmen.

Ik zwem iedere week. Ik weet niet precies hoe warm dat water is, maar naar mijn idee ook niet veel warmer.

Geniet er maar van ... zwemmen is heerlijk nu !

Groetjes,
    Nikki F

4. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hey bedankt meiden, nu ga ik zeker zwemmen, ik heb er al echt zin in en nu ik geen beweging meer van mijn werk heb is dit een leuke vervanging om toch nog iets aan beweging te doen, van lopen krijg ik erg last van mijn rug dus we zullen zien hoe dit gaat..
    groetjes...

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Bloem, ja het is echt super om te doen en je hoeft niet bang te zijn om iets te forceren. En het is goed voor je bloedsomloop.

Ik ben wel extra voorzichtig in het zwembad ... kijk een beetje uit voor mensen die wild zijn of met armen en benen wapperen ... ben soms bang een schop in mijn buik te krijgen als het te druk is. Maar dat is gelukkig nog nooit gebeurt. Maar let toch maar extra goed op ...

Veel plezier !

Groetjes,
    Nikki F

6. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Bedankt nikki ga ik zeker doen... :)

7. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    :D

8. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Babyzwemmen wordt ook gegeven in een bad van 28 graden. Maar zolang de kleine in jouw buik zit, kun je volgens mij ook in kouder water zwemmen.

Deel Deze Pagina