hallo daar ben ik weer hihihi Ik heb nog een vraagje, ik wou net gaan slapen toen mijn vriend op me buik ging luisteren. Hij zei dat hij iets hoorde kloppen. Ik geloofde hem niet. Toen riep hij me broer en ook hij kwam luisteren en hoorde wat kloppen heel erg rustig. Zelf voel ik iedere keer een soort klopje tegen me buik aan dat heb ik wel een paar keer op een dag. Klinkt misshien heel erg raar wat ik nu typ... Liefs Lieverdjuh...
hoi, ze hebben bij mij het hartje al gehoord met 6.5 week. dat was met een in wendige echo, ze hebben mij toen ook verteld dat je het hartje met 7 weken vanaf de buitenkant kunt horen. gr tascha
Ik denk het ook. Een babyhartje klinkt niet heel rustig en bovendien is het pas vanaf een week of 28 zo te horen. Bij ons proberen de VK's het niet eens met de dopler voor de 14 weken.
Als die rustig klopt is het zeker weten je eigen hart... Het hartje van je baby gaat net zo snel als een locomotiefen gaat vele malen sneller dan je eigen hart.. Ik heb de baby inderdaad kunnen horen bij 6 weken maar dat was een inwendige echo. Bij ongeveer 28 weken is het echt mogelijk om het hartje met je eigen oren te horen.
Ik denk idd dat het je eigen hart was. Dat van de baby gaat veeeel sneller. Mijn verloskundige wil met 12 weken met doptone horen naar het hartje.
denk ook dat het je eigen hart was want die van het kindje gaat heel snel toch wil ik even zeggen dat je het niet per se pas vanaf 28 weken zo kan horen hoor! gisterochtend legde mijn man zijn hoodf op mijn buik en hij hoorde het hartje wel kloppen! nu ben ik van mezelf iet dik weet niet of het daar aan ligt maar hij heeft het gehoord en ik ben nu 24 wk
Denk ook dat het je eigen hart was, zeker omdat ie rustig was. Zelf heb ik een angelsound en ik kon daarmee pas het hartje horen met 15 weken.
er loopt ook een slagader over je onderbuik, die wat meer naar boven komt in je zwangerschap. Voel je dat niet??? Ikke namelijk wel. Groetjes Simone