Weet iemand dit? Ik heb een paar van die brede Aventflessen en een brede Bibi-fles, maar daar zitten niet van die ronde/platte schijfjes bij om de bovenkant van de fles goed af te sluiten. (Je weet wel, die je in de ring kan klikken die bovenop de fles gedraaid word. Waar je de speen ook in doet...snappen jullie me nog?) Alle andere flessen hebben dit wel en dat vind ik wel makkelijk. Zeker als je de flesjes nog even in je koelkast laat staan of bij het vervoeren.... Waarom zitten ze er niet bij? Zijn ze ergens los te koop?
Hoi Ja raar he ik gebruik ook avent en die afsluitplaatjes kun je los halen bij de da heb ik ze al een keer gekocht en ook online kun je ze halen bv www.drogisterij.net
Ik heb ook avent bij mijn eerste dochter gebruikt ga het nu weer gebruiken, die afdekplaatjes heb ik nooit gebruikt, ik vond dat die flessen met dop goed gesloten waren, ik had nooit een lekkende fles.
Ik heb bij prenatal geloof ik die dopjes gekocht. Ik vind ze erg makkelijk. Ze worden geloof ik per 5 verkocht.
Ja, dat vond ik eerst ook. Totdat een flesje omviel in de koelkast. Bleek er toch melk uit te lekken. Wel raar dat het bij alle flessen zit, behalve bij die brede...
Je kan ze volgens mij bij allerlei drogisterijen en Prénatal kopen. Ik heb ze idd nog van de oudste en gebruik ze nu weer Net als de flessen trouwens, heb alleen nieuwe spenen