Ik heb veel melk vanuit de kraamweek ingevroren liggen. Kan ik dit nu nog gewoon geven qua volwaardigheid? Mn kraamzorg zei dat ik het net zo goed kan weggooien kmdat het niet meer volwaardig zal zijn nu . T is niet dat ik haar de hele dag dat ga laten drinken maar gewoon 1 flesje voor noodgevallen. Lijkt mij niet dat ze daar honger van zal hebben, hooguit dat ze wat eerser voor de volgende voeding komt?
Erg vreemd van de kraamzorg! Natuurlijk kun je die geven! Juist die eerste melk bevat volop antistoffen etc Weggooien is natuurlijk helemaal uit den bozen!
Ik heb ook nog veel melk liggen uit de kraamweek en hier werd er gezegd dat ik het gewoon kon geven later. Zonde om weg te gooien!
Erg vreemd dat je kraamzorg dat gezegd heeft!? Waarom zou je het dan in de vriezer gooien? Lekker gebruiken hoor! Is juist prima!
Dat dacht ik dus ookal. De kraam heeft het toen ook nog met de vlsk over gehad en ook zij zei "daar heeft he kindje niks meer aan over een paar weken" omdat het prematuren melk is. Nou dat zal allemaal wel meevallen denk ik. Gelukkig bevestigen jullie dit! En Heb ik zeker weten een mooie voorraad klaarliggen