Soms bang dat man het onderschat/niet aan kan

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Ytest, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    We zijn snel na de eerste weer zwanger geworden, wat betekend dat er zo meteen 15 maanden tussen zit. Dolgelukkig zijn we ermee! Alles gaat goed.

Maar af en toe ben ik bang dat mijn man het lichtelijk onderschat. Het werk, het slaapgebrek, het gehuil, het (nog meer) inleveren van eigen tijd. Hij ziet het (nog) niet in.

Hij praat af en toe over verbouwen, of over hobby's. Dat ik denk ik heb je nodig straks, we gaan dit samen aan.

Hij is dol op z'n dochtertje, en ook al op z'n zoontje, maar hij moet niet vergeten dat hij alle zeilen bij moet zetten, ook al neem ik straks de nachtvoedingen op me, als dochter bijv ook wakker wordt moeten we het samen doen!

Wie herkend dit?

2. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Herken het zeker.

Ben ookheel benieuwd hoe het straks gaat. Mijn man heeft gelukkig al zijn vakantiedagen opgespaard voor na de bevalling om zo samen in het ritme te kunnen raken.

Ik probeer er niet te veel aan te denken want ik heb er nu toch geen invloed op. Straks is de baby ontzettend makkelijk en helpt onze dreumes goed mee. Dan heb ik voor niets gestressed

Succes met je laatste weekjes!

Deel Deze Pagina