Ik heb even een vraagje Nu zijn mijn vriend en ik al meer als een jaar bezig .... nu heb ik een twee weken terug in het ziekenhuis gezeten omdat ik ontzettend veel pijn in mijn buik had nu dachten ze dat ik mijn eierstok verdraaid had of een buitenbaarmoedelijke zwangerschap na verder onderzoek bleken beiden niet het geval te zijn nu heb ik in de periode dat we aan het oefenen waren al 4 vroege miskramen gehad 4x posi getest met clear bleu alleen kort daarna toch mijn periode Nu hadden ze een uitstrijkje genomen en nog andere dingen om te testen of er iets aan de hand was kwa soa of bacteriele infectie Vandaag kreeg ik te horen dat ik een bacteriele infectie heb dit is goed op te lossen met een kuur maar nu was mijn vraag of dit ook een oorzaak kan zijn van mijn vroege miskramen dat mijn lichaam het om die redenen iedere keer vroeg afstoot Ik hoor het graag van jullie liefs
hoi die kans dat het daardoor komt is erg klein, de infectie zit namelijk in je vagina, en het heeft tot nu het zaad niet belemmerd om daar langs te komen en dus toch voor een bevruchting te zorgen. Dus daar hoef je eigenlijk niet bang voor te zijn. Mirjam
Hoi mirjam bedankt voor je reactie we hebben besloten dit jaar nog even af te wachten ivm verhuizing trouwen en zo nog veel meer en willen dan in januari doorverwezen worden voor verder onderzoek