Hoi dames. Ik ben eigenlijk benieuwd naar ervaringen met koperspiraal. Ik heb m nou de eerste maand en ben net 5 dagen te vroeg ongesteld geworden. Nouja.. het is dus alleen maar donker bloed.. veel bruin en soms donkerrood... is dit normaal?
Koperspiraal - Anticonceptiepil.nl Het duurt even voordat je cyclus regelmatig is en het kan dus zijn dat je nu juist meer of minder bloedverlies hebt dan normaal. Dit kan ook samen gaan met krampen.
Jaa maar is toch raar als ik hhiervoor wel een natuurlijke cyclus had geen pil enzo altijd netjes optijd. En koperspiraal bevat geen hormonen dus zou mn cyclus hetzelfde moeten blijven.. in ieder geval kleur bloed... normaal mooi helderrood met slijm. Nu geen slijm en bruin of heeeeeeel donkerrood
Tuurlijk blijft dat niet precies het zelfde. Je koperspiraal geeft wel koper af waardoor er toch iets kan veranderen. Heb je je niet laten informeren door de huisarts?
Nou loop bij de gyn.. maar nee die heeft niet veel verteld nee alleen dat het erger kan worden maar dat is het absoluut niet!!
Ik was voor het koperspiraal regelmatiger en met het spiraal was er geen peil meer op te trekken. Elk lijf is anders! Ik loop ook bij de gyn .
Ohh das ook niet echt handig dan! Toch maar eens even wat informatie vragen want was wel de bedoeling om mn natuurlijke regelmatige cyclus te behouden
Hahaha..ik zou even een serieus gesprek hebben met je koperspiraal!! (Grapje) Dat heb je natuurlijk niet in de hand. Kan best zijn dat je over een aantal maanden wel een regelmatige cyclus hebt.
Kan even duren... Ligt er geloof ik ook aan wanneer hij gezet is... Ik heb hem ruim 8 maanden gehad en menstruatie pas tussen den 28-31 dagen en echt niet meer dan normaal, vaak zelfs minder
Hij is tijdens mn menstruatie gezet.. 2e dag. Nee het is bij mij ook duidelijk minder een niet helderrood.. weet niet of ik dit dan moet tellen als een menstruatie?