Gebruik geen pil o.i.d. en nog steeds niets gezien hier, tot mijn spijt moet ik zeggen. Wil best graag even bevestiging dat het nog werkt daar beneden Rest mij niets anders dan gewoon afwachten.
na 6,5 maand ongeveer en dan maar 3 dagen. nu net voor de tweede keer ongesteld geworden, ook 3 dagen! Heerlijk!
Hier ook nog niets. Wel vaak gedacht dat het zou gaan beginnen, maar tot op heden geen spatje bloed. Mijn zussen werden na hun zwangerschappen ook pas weer ongesteld na ongeveer een jaar, omdat de kindjes dan meer gingen eten en minder gingen vaak dronken. Ik hoop dat dit bij mij ook zo is, vind het absoluut niet erg dat ik nog niet ongesteld ben!
Ik geef alleen nog 's ochtends en 's avonds bv. Nog steeds niet ongesteld. Maar me wel een beetje zorgen, voordat ik zwanger was duurde het 15 mnd, was erg onregelmatih ongesteld. Soms 90 dagen ertussen
Jee sommigen hebben wel mazzel hoor, zolang geen menstruatie. Ik ben eind november bevallen, en werd begin januari weer ongesteld M'n dochter is nu 4 maanden en ik ben al 3 keer ongesteld geweest. Oh en ik geef volledige bv overigens.