Ik ben 13 weken geleden bevallen en ben al sinds 4 weken ongesteld. Niet heftig maar pffff duurt dit nog lang. Wie heeft hier ervaring mee.
Bij mij juist andersom. 10 weken na de bevalling ongeveer een heeeel lichte menstruatie en nu nog steeds aan het 'wachten' op de 2e. Op zich is het wel fijn om niet vaak ongesteld te zijn maar ik vind het ook wel prettig als er weer een beetje regelmaat in komt.
mijn eerste ongesteldheid duurde ook wel een week of 5. Nu eindelijk er vanaf.. Ook neit heftig maar steeds wat.
ik 8 weken geleden bevallen en vannacht ongi geworden. Tenminste ik denk dat t t dat is maar t doet zoooo'n pijn!! ik weet niet wat ik ermee aanmoet
Hier heeft het vannacht ook doorgezet en ook hier best wat buikpijn.. NOrmaal had ik werkelijk nergens last van tijdens ongi's. En het is ook zo veeeel.
Bij mij is het nog niet zo heel erg veel maar die pijn.. :x wat gebruik jij ervoor? ik zit nu maar aan de ibu's en had iets gelezen over vrouwenmantel, dat ga ik maar eens zoeken en proberen.
Ik gebruik nooit zo snel pijnstillers.. Maar de buikpijn is al iets aan het zakken. Alleen moet elk half uur verschonen echt niet normaal.
Hier werd ik na 12 weken ongi. Ook een week of 3 achter elkaar, toen 2 weken niet en daarna weer ongi. De eerste ongi's waren ook veel heftiger dan ik gewend was. Moest er ook echt ibu voor gebruiken om het dragelijk te maken. het kan nog een hele tijd duren voor het weer echt regelmatig is trouwens. Hier nu ng steeds onregelmatig. Groet Snoozie
Ik heb juist geen buikpijn gehad. Ook geen duidelijke dag dat het meer was ofzo. Gewoon 5 weken lang steeds wat bloed en bruin..
Na 15 weken ben ik voor het eerst ongesteld. Ik loop echt leeg en heb veeeeeeeeel buikpijn. Krijg flashbacks van de bevalling:x. Ik slik nu paracetamol. Ibuprofen is zoooo slecht voor je, die heb ik mijn huis uit gegooid!
Bij mij is het wel veel maar niet zo veel als bij andere hier. Wel enorme pijn! en niet eens erge buikpijn maar aan me onderrug en zij maar dan echt binnenin je lichaam , organen ofzo,. T doet nog meer pijn dan toen ik einde zwangerschap was... Pijnstillers neem ik niet meer, het helpt niet en het is indderdaad ook nog slecht voor je.
ik was zo snel weer ongesteld stond ervan te kijken. En heel heftig. Veel meer als voor mijn zwangerschap. Wel net zo lang ongeveer als voor mijn bevalling. Was wel weer even wennen. Had voor mijn zwangerschap een onregelmatige menstruatie ben nu dus benieuwd of dat beter is geworden