Klachten na de Bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door vonnie79, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vonnie79

vonnie79 Actief lid

11 feb 2009
    208
    0
    0
    Hallo

ik heb wat vraagjes ocer klachten na de bevalling!! Ik ben op 1nov jl bevallen maar nu 2 weken laten kreeg ik last van kramp gevoel onder in me buik en een zeurende gevoel in me onderrug, af en toe last van me bovenbenen en gevoelige tepels. Wat zou dit kunnen zijn? is dit misschien voortekenen dat ik ongie ga worden of iets. Ik vloei al bijna een week niet meer.

Liefs Vonnie

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zou heel goed kunnen dat je ongi eraan zit te komen.. weet niet wat je cyclus was voor de zwangerschap?
    hier is cyclus meteen weer normaal dus net zo lang als van te voren

3. vonnie79

vonnie79 Actief lid

11 feb 2009
    208
    0
    0
    Hoi

Mijn cyclus was voor de zwangerschap om de 25 dagen!! Ik zou dan nu op dag 23 zitten ben benieuwd. Maar de klachten vind ik zo labg aanhouden want die heb ik al een week.

liefs Vonnie

4. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,
    Ik denk dat er weinig over te zeggen valt.
    Dit omdat het per vrouw een beetje verschilt.
    De 1 vloeit bv wel 6 weken na de bevalling, de ander maar 2.
    Sommigen hebben direct hun cyclus op gang terwijl het bij de ander zomaar 2 maand kan duren.
    Ook kan het zijn dat de 1e menstruatie heel anders is dan je gewend bent. Meer last van je borsten of buik, of heel veel vloeien..
    Of soms is het de 1e paar keren dat het anders is dan anders en daarna weer als voorheen. Of je krijgt een compleet andere cyclus..
    Kortom er is van alles mogelijk.
    Ik denk dus ook dat je klachten vrij normaal zijn. Je lichaam heeft een zwangerschap voldragen dus is nu hard aan het werk om te herstellen. En ondertussen bereidt het zich weer voor op een nieuwe cyclus, of is hier al mee begonnen. Logisch dus dat alles een beetje anders is dan anders.
    Groetjes Gwen

Deel Deze Pagina