Nu al ovulatie?

Discussie in 'Miskraam' gestart door crystals, 17 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    27 oktober had ik mijn curettage
    5 november was het bloedverlies gestopt
    Nu deed ik een ovulatie test en deze gaf 2 streepjes aan.
    Kan dit kloppen?

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ovulatietesten geven bij mij altijd een streepje. Pas als dit streepje donkerder is als de controle streep is de test positief.

Maar het zou best kunnen hoor.

3. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Klopt heb 2 streepjes de controle en teststreep
    Ben alleen verbaasd dat zo vlak na de curettage er alweer een ovulatie plaats vind. Ik heb de test strips van sensitest zodat ik ze op kan plakken en mee kan nemen naar het ziekenhuis

4. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    #4 skye81, 17 nov 2015
    Laatst bewerkt: 17 nov 2015
    Kan zeker! Ik had 5 dagen na de curettage mijn ovulatie. Bij mij begon de cyclus op het moment dat ik het vruchtje verloor (tijdens de miskraam ) de curettage had meer te maken met restweefsel. Mijn cyclus pakte het weer op zoals voorheen. Dus 12 dagen na de miskraam had ik dus de ovulatie.

De vorige curettage verloor ik het vruchtje niet tijdens de miskraam maar tijdens de curettage. En toen had ik de ovulatie 12 dagen na de curettage.

Ik zou idd zeker goed kijken of het streepje net zo donker is geworden zoals de controle streep.

5. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Mijn zwangerschapstesten blijven altijd 4-6 weken na mijn misjraam positief en dus ook mijn ovulatietesten. Ik weet niet of je opbouw Hebt gehad in je testen? Anders zou oud hcg ook nog wel eens voor verwarring kunnen zorgen.

6. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Ik heb een paar dagen nadat het bloedverlies gestopt was een zwangerschap test gedaan, deze was niet positief meer. De ovulatie testen liepen ook op ik denk zelfs dat ik al wat vruchtbare slijm had.

7. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Klinkt goed meid! Dan zou ik toch eerder denken dat het dan een ovulatie is geweest! Fingers crossed!

Deel Deze Pagina