hopelijk kunnen jullie me gerust stellen. ben nu 11 weken zwanger en sinds gister wat rommelig gevoel in me buik, heb last van me darmen na paar dagen vanochtend kunnen gaan wel wat druk moeten zetten. nou heb ik net dus ontdekt dat ik wat bruin/rood verlies? wel is er met de vroege echo een bloedstolsel gespot zou dit het kunnen zijn of toch dat het verkeerd is? heb geen andere klachten die erger of anders zijn geworden en wel gegroeid kwa buik.
Het kan zijn dat er een bloedvaatje geknapt is omdat het extra doorbloed is daar. Heb ik ook 2 keer gehad, daarna nog wat bruin en dan stopte het weer. Als je een stolsel hebt kan het ook daar van komen. Ik heb een heel groot stolsel en pas een grote plons bloed gehad. Toch gaat het helemaal goed met ons kindje. Maar bloedverlies wil je gewoon niet zien als je zwanger bent. Hoop voor je dat het snel weer stopt.
Zou idd heel goed door het stolsel kunnen komen,... Maar ook omdat je idd erg gevoelig bent nu daarbinnen. Bel,gewoon even je vk en vraag om een echo....dan ben je tenminste gerustgesteld.