eerste menstruatie na currettage

Discussie in 'Miskraam' gestart door Knuffel, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Heel goed, neem de tijd voor elkaar, maar hou je temp in de gaten, dan kun je straks aantonen dat je geen pijn hebt op de momenten dat je je ei hebt, maar als je ongesteld zou moeten worden. Fijne vakantie en kom lekker bij. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het wel.

Suus

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Vandaag druk aan het inpakken geweest. Dat ging best aardig, maar ik wordt terug gefloten als ik teveel doe. Dat worden dus 2,5 rustige weken op de camping:p:p.
    Ik weet nog steeds niet hoe en wat natuurlijk, maar het zou me ook niet verbazen als ik ineens toch nog ongi wordt (zo voelt het een beetje momenteel).
    Nou ja, we zien het wel. Over een week of 3 ga ik me daar wel weer echt druk om maken. Nu even de tijd voor onszelf, en ik hoop dat mijn lijf daar voor 1 keer aan mee wil werken...

Voor ieder die ook vakantie heeft: veel plezier, en voor iedereen die moet werken: sterkte...

Knuffels van Knuffel!

ps Suus, ik hoop dat als ik terug kom jou meisje nog lekker warm in je buik zit met genoeg vruchtwater! Daar ga ik voor duimen (verder moet ik rustig aan doen, dus duimen moet wel kunnen!!!).

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hier toch nog even een update.

Een heerlijke vakantie gehad gelukkig. Geen buikpijn, dus dat ging gelukkig goed.
    Tot afgelopen vrijdag avond. We liepen boodschappen te doen bij de AH en ineens zo'n enorme buikpijn. Snel naar huis.
    In de loop van de avond leek het iets af te zakken (wel meteen in een enorme emotionele dip geschoten, maar dat hoort er schijnbaar bij). Toen ik gisteren ochtend wakker werd was het echt helemaal mis. Zo'n pijn, nog heftiger dan de vorige keer. Om 1 uur toch de HAP maar gebeld. Ik dacht dat ik wel een pijnstiller zou krijgen en tot maandag zou moeten wachten, maar nee ik mocht komen. Inmiddels was de pijn zo heftig dat de tranen regelmatig over mijn wangen liepen. De HA maakte dat alleen maar erger met een inwendig onderzoek. Toch contact opgenomen met de dienstdoend gyn en ik mocht kangskomen. Die heeft nog weer 2 echo's gemaakt en bloed getest. Mijn eileider en eierstokken zagen er goed uit. Mijn bm daarentegen was "een zootje".
    Uiteindelijk dus toch (met spoed) weer gecuretteerd gisteren avond.
    Na afloop even overleg gehad met de gyn. Ik gaf aan bang te zijn voor bijvoorbeeld Asherman. Zij nam dat heel serieus en gaf aan die kans heel klein te achten omdat ze nu helemaal niets afwijkend gezien had (zowel op de echo als tijdens de cur.). Over 4 weken weer terug voor controle, ben benieuwd. We stonden in principe op de planning om in september met IUI te beginnen...

Het is weer een heel verhaal.
    Nu gaat het gelukkig een heel stuk beter. Heb nog wel wat last van mijn buik, maar dat lijkt me niet gek na gisteren. Verder vooral last van mijn keel en nek (van de beademing denk ik), maar dat gaat vast snel weer over.

Knuffels van Knuffel.

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jeetje Knuffel, wat bedoel je met een zootje? Want er was destijds toch maar 1 restje te zien met de echo? Dat kan nu toch niet ineens heel veel zijn geweest?

Ben je eigenlijk nog ongesteld geweest tussendoor?

Hoop dat je er nu vanaf bent, maar hou het goed in de gaten. Met alle respect, maar Asherman zie je niet op een echo en een curettage doen ze 'blind', dus lief dat je arts je gerust wil stellen, maar dat kan ze helemaal niet op basis van wat ze zegt.

Blijf je lijf dus in de gaten houden en ga tempen zodat je weet wanneer je een eisprong hebt. Mocht je weer niet ongesteld worden over een paar weken, maar wel pijn krijgen, bel dan het Spaarne Ziekenhuis en maak een afspraak met dr. Emanuel. Je hebt daar géén verwijzing voor nodig.

Maar ik hoop vooral dat je al deze info niet nodig hebt omdat het nu klaar is.

Suus

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dank je wel voor al je advies.
    Ik lees af en toe mee in "jouw topic". Ik las dat je kleine meisje geboren is. En als ik het goed begrijp gaat het steeds een klein stukje beter??
    Ik hoop van harte dat er snel een tijd komt dat jullie echt kunnen gaan genieten, en dan bedoel ik lekker thuis, in jullie eigen vertrouwde omgeving!
    Ik waardeer het enorm dat je ondanks de drukte die het nu ongetwijfeld zal zijn bij jullie nog steeds de moeite neemt om anderen advies te geven.
    Hiervoor mijn dank!!!!

Hele dikke Knuffel van Knuffel!!

Deel Deze Pagina