Wat bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Tofie, 26 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tofie

Tofie Niet meer actief

Vanmorgen met naar de wc gaan heel licht bloedverlies.. Had ik met vier weken ook, ook na de grote boodschap.. Bloed kwam wel uit vagina.
    Ben heel erg geschrokken.. Kliniek gebeld waar ik de inseminatie gehad heb en echo is nu vervroegd naar 2 december. Ik ben zo gespannen en verschrikkelijk emotioneel eronder. Hele dag gehuild, zo bang, ziek gemeld van werk, en maar eerlijk gezegd waarom..

Na die twee keer vanmorgen heel licht bloedverlies met afvegen geen bloedverlies gehad. Wat buikpijn maar dat zijn meer mijn darmen denk ik. Vind het zo lastig inschatten wanneer het fout is... Kan ook niet dat besef ik.. Aan de ene kant voelt het alsof het nog goed zit want een miskraam zou veel meer bloedverlies moeten zijn.. En mijn gevoel zegt dat het nog oké is. Maar daarnaast lijkt er een soort enorm gespannen en down gevoel aanwezig te zijn wat ik niet zo makkelijk los kan laten..

Hopen maar op een goede echo maandag, en als die nog te vroeg blijkt te zijn een week later weer een.

Wanneer moet ik me echt zorgen maken als het gaat om bloedverlies??

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Dit kan echt heel normaal zijn. Zeker als je geen continue krampen hebt anders dan van je darmen, zou ik me niet heel veel zorgen maken! Succes!

Groeten Evelien

3. Tofie

Tofie Niet meer actief

Heb af en toe wel wat krampen in baarmoeder maar heb niet het idee dat dit verontrustend is of met het minimale bloedverlies te maken heeft. Heb meer het idee dat het komt doordat er druk op mijn baarmoederwand staat met de ontlasting.

Maandag echo.. Ben benieuwd! En hopelijk wat meer gerustgesteld.

Deel Deze Pagina