Hallo dames, 9 weken geleden ben ik bevallen van onze 2de dochter. Na de bevalling heb ik ongeveer 4 weken gevloeid, 1 week heftig en 3 weken erg weinig. 2 weken na het stoppen van het vloeien werd ik ongesteld, precies zoals ik gewend was met veel pijn en veel bloed de eerste dagen. Waar een menstruatie bij mij "normaal" 7 dagen duurt heb ik nu 14 dagen gevloeid, maar na 4 dagen ben ik afgelopen week weer begonnen met vloeien inclusief de heftige krampen en rugpijn. Is dit normaal? Herkennen jullie het van je eerste menstruatie?
Hier was mijn 1e menstruatie ook veel heftiger qua pijn en vloeien. Nu verlopen mijn menstruaties normaal. En vloei ik zelfs minder dan voor de zwangerschap. Wat ik begrepen heb. Is dat het kan gebeuren dat je cyclus niet gelijk weer regelmatig is. Hier waren de 1e 3 maanden iets onregelmatig ( paar dagen verschil ) Nu wel regelmatig.
Mijn menstruaties zijn na mijn eerste zwangerschap wel gelijk gebleven (helaas, mocht wel wat minder 😅 ) maar ik vloei dus dus al bijna 3 weken non-stop, lijkt me niet normaal toch?
Ik ben niet iemand die zo snel de huisarts zal bellen 😁 Vandaar dat ik hier even pols of er meer dames zo lang gevloeid hebben. Als het einde van de week nog niet over is zal ik even langs de HA
Als het om bloedverlies gaat zou ik toch even je huisarts bellen, voor de zekerheid! Maar snap goed dat je niet zo maar wil bellen hoor .