Laag ik het maar meteen toegeven..ik ben gewoon lui! Maar, ik wil hier vanaf. Wil in ieder geval na mijn bevalling mijn conditie verbeteren.. Maar hoe pak ik dit aan met ook nog de zorg voor twee kleine kindjes? De sportschool vind ik ECHT verschrikkelijk. Ik kan van mijn dochter herinneren dat ik na de geboorte heel veel liep, lekker stuk wandelen met haar in de wagen. Enige wat ik nu kan bedenken, dochter op de fiets en dochter in de wandelwagen... Maar zie alweer beren op de weg.. wat als ze nietmeer wil fietsen, dan sta ik dalijk aan de andere kant van de recreatieplas hier en moet ik nog terug zien te komen,het liefst zonder drama. Dan blijf ik liever lekker thuis en loop effies naar de speeltuin. Er moet 'gewoon' een knop om... Op dit moment lastig, want na twee traptreden loop ik (met een harde buik) te hijgen als een zeehond. Ik wil een wat energieker leven... Mijn man houdt totaal niet van fietsen dus wat dat betreft vind ik geen steun bij hem. Ik zit er echt mee..
Ik heb vandaag een hometrainer besteld.. want veel wandelen met een peuter zit er hier straks ook niet in.
Een duowagen om te wandelen en oefeningen. Spieren opbouwen met de oefeningen (buikspieren, billen, benen, armen, gewoon een schema online zoeken), afvallen door genoeg bewegen (wandelen, fietsen, traplopen) en op eten letten. Ik ben nog nooit zo fit geweest. Heb onlangs ook nog een bakfiets gekocht. Niet elektrisch, maar wel met 7 versnellingen. Had nooit gedacht dat het deze astma lijer ging lukken, maar ik kan nu overal heen, met kinderen, buggy en extra ruimte voor boodschappen oid.
Ik heb hetzelfde, normaal heel sportief. Maar ik heb gewoon totaal geen energie. Totaal opgebrand!! Ik heb een duo wagen, maar de kleinste wil er met geen mogelijkheid in. Ik heb inmiddels een Tula, maar nog geen jas.. dus kom niet echt verder.. Dit weer nodigt daardoor ook niet echt uit. (geen jas, vrieskou etc) Ik ben echt van het wandelen... dus ik voel me ook echt even helemaaaal niet mezelf..
Ik liep ook veel toen onze oudste geboren was. Maar toen de jongste geboren was ook, oudste ging dan op deloopfiets en ik had een meerijdplankje aan de kinderwagen, daar ging ze op als ze moe was/geen zin meer had en de loopfiets legde ik op de kinderwagen. Met een fietsje kon dat niet, dan moest ze echt zelf fietsen, als ze even niet meer wilde rustten we even uit, om daarna weer verder te gaan. Hebben heel wat kilometers afgelegd zo! Oudste was 2 jaar en 3 maanden toen de jongste geboren werd trouwens.
Ik zie mama's met een loopplankje met zitje ook voorbij komen als je oudste t niet meer trekt kan ze zitten. Je hebt ook van die aanhang fietsjes, of kinderbak zitten vast zoals zo'n bagagekarretje waar je vissers nog wel eens mee ziet. Overigens hebben wij een topconditie gekregen door elke keer trap op en trap af te mogen voor die kleine deze eerste 6 weken. Doet helaas alleen wat weinig voor mn buikvet maar dat komt nog als alles zeker weten op zn plek zit. Ik ben een hardloper overigens maar ik wacht daar 9 maanden mee. Ik mocht als mn bekkenbodemspieren weer sterk genoeg waren weer rustig aan gaan hardlopen maar ik vind t een vage definitie (ik vind t al snel weer prima) en daarbij standje "rustig aan" zit er ook niet in waar t mn eigen lijf betreft. Ik hou t wel op wandelen en ingress.