Help....ben me kapot geschrokken!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MvdW, 21 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvdW

MvdW Niet meer actief

Hoi hoi,

Vrijdagmiddag ben ik van het werk ziek naar huis gegaan met dikke griep!
    Zaterdag heb ik dus op de bank gehangen en voelde me heel lamlendig, later op de middag besloot ik om maar eens even lekker te gaan douchen.
    Ineens onder het douchen voelde ik me heel raar worden (dit zei ik ook tegen mijn man die samen met mijn onder de douche stond), daarna werd het helemaal zwart voor mijn ogen en heeft mijn man me vastgehouden, ik voelde me slap, zakte door mijn benen heen, was zwaar aan het ademen en begon te huilen. Ik ben even gaan zitten en mijn man besloot om het raampje maar even op te zetten en de douchecabinedeur open te zetten. Ik kan me niet meer herinneren dat hij de douche heeft uitgezet.
    Toen ik eenmaal op de grond zat begon het zelfde ritueel nog een keer, echter werd het me nu zo zwart voor de ogen dat ik helemaal niets meer zag, zelfs geen schimmen. Ik ben me kapot geschrokken en vond dit echt doodeng.

Hebben jullie enig idee wat dit geweest kan zijn?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Dit klinkt als een bloeddruk daling. Doordat je al niet lekker was en door de warmte van de douche ging er even te weinig zuurstof naar je hersenen waardoor het even zwart word voor je ogen. Je partner heeft goed gehandeld! Je hebt dan zuurstof nodig dus douchecabine open en een raampje open!
    Rond de 16 wkn zit je in je grootste dip van je bloeddruk. Daarna word het weer wat hoger.

Imke

3. MvdW

MvdW Niet meer actief

Hoi Imke,

dank je wel voor je reactie. Ik zal mijn man ook even doorgeven dat hij goed gehandeld heeft haha.

Groetjes Mandy

Deel Deze Pagina