Hallo dames, Wij hebben afgelopen donderdag de echo gehad van ons 2e kindje. Waar we 11 weken zwanger hadden moeten zijn was het vruchtje z'n 7 weken oud en dus helaas gestopt met groeien. Ik had al ruim een week oud bruin bloed verlies dit heb ik bij mijn zoon ook gehad dus daar maakte ik me niet zo zorgen over maar ook een halve week krampen. Dat zat me niet lekker en ik had het gevoel dat het niet goed zat. De verloskundige dscht dat mijn baarmoeder aan het groeien was en vond het niet klinken als een miskraam. Dus ik kreeg weer een beetje moed. Maar helaas donderdag bleek mijn gevoel toch waarheid. We hebben afgesproken met de vk dat we het een week zouden afwachten. Omdat mijn hoofd nu moet gaan accepteren dat het niet goed is. Maar ik geloof niet dat het uit zichzelf gaat komen omdat ik al ergens het gevoel had dat het niet goed zat. Heeft iemand dit meegemaakt dat het al 4 weken er zit en er verder niks gebeurd en na de echo het wel door zet? Ik vind het afwachten steeds moeilijker worden dus maandag wordt er een afspraak gemaakt bij de gyn en ik hoop dat ik niet te lang hoef te wachten.
Ik heb in febr een mk gehad ruim 10 weken. Vruchtje was met 8.5 week gestopt. Ik kreeg cytec mee. Na paar dagen alsnog curretage. Wij gingen weekje later met vakantie.
Ik he b in februari een miskraam grhad. Vruchtje was rond 8.5 weken gestopt en met 11 weken pas losgekomen. Voor mijn zoontje curretage grhad. Was nl met 13 weken nog niet gekomen
Bedankt meiden voor jullie reactie, ik vidn het steeds moeilijker worden. Ik snap niet dat mijn lijf het niet uitstoot. En ben ontzettend bang voor wat er komen gaat.
Bij mij is het bruine bloed verlies doorgezet bij 10 weken Vruchtje was bij de 1e echo 6 wk met kloppend hartje (terwijl ik zelf op 7 wk zat) , is vlak erna gestopt. Steeds erna bloedverlies bij afvegen. Maar omdat de 1e echo goed was volgens het zh, wilde ze geen nieuwe echo maken Bij 10 weken begon ik dus meer te bloeden en toen mocht ik komen voor een echo Ik heb wel tabletten genomen, om het bloedverlies wat al begonnen was een zetje te geven Heel veel sterkte met alles!