Hallo, Ik zit nu in ronde 5 maand 7 van het proberen.... Ik weet niet of jullie deze vraag kunnen beantwoorden, maar nooit geschoten is altijd mis zeggen ze toch? Ik heb de afgelopen ronde clomid 50mg gebruikt, afgelopen maandag progestron laten prikken en deze was 1,2. Nu ben ik vandaag weer begonnen met primolut om een ontrekkings bloeding te krijgen. De gyneacoloog die ik gisteren aan de telefoon had zei dat als ik niet ongesteld zou worden hiervan dat ik dan toch nog maar een zwangerschapstest zou moeten doen... Maar als je progestron zo laag is kan je toch geen eisprong hebben gehad en zwanger zijn of heb ik het nu mis? Ik heb wel al een goede week last van mn onderbuik... ovulatie testen gehad die positief leken te worden (zie mijn album) en vorige week vrijdag licht wat rose verloren... Dat is nu precies de reden waarom ik zo ga twijfelen en dan helemaal met zon verhaal van de gyneacoloog erbij... Ik hoop dat jullie een antwoord hebben voor mij! Liefs Flippo
hoi, ik weet de labwaarden van progesteron niet uit mijn hoofd. Het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat je zwanger bent, maar als je positieve ovulatietesten hebt gehad is het wel mogelijk. Afwachten maar! Mirjam