Eerste menstruatie na miskraam

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Dianos, Aug 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dianos

Dianos Lid

Mar 18, 2014
    33
    0
    0
    Limburg
    Ik heb even een vraagje 1 juli heb ik een miskraam gehad en 2 augustus een positieve ovulatiest nu zou ik dus ongeveer twee weken later vandaag dus 16 augustus ongesteld moeten worden.Of een test kunnen doen.

Op dit moment voel ik zoveel pijn dat ik in bed ben gaan liggen met een kruik.Ik heb enorme krampen ongeveer zoals met de miskraam.En eerst steeds bruin bloedverlies best veel voor bruin.En nu slijm met stolsels.Sorry voor de details.

Waarom voel ik ne zoveel anders en doet het zo'n pijn?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Dianos,

het kan zijn dat je lijf zich voorbereid op een laatste grote schoonmaak na de miskraam. De eerste menstruatie is namelijk vaak heviger en kan meer klachten geven. Is op zich heel normaal, tenzij je zoveel bloed verliest dat je niet lekker wordt. Je kunt denk ik niet meer doen a=dan even afwachten wat er de komende dagen gaat gebeuren en eventueel na het bloedverlies testen om te zien hoe het ervoor staat. Ben je niet zwanger behoort de test na dit bloedverlies negatief te zijn. Beterschap!

Groetjes Brigitte

Share This Page