heftige bloeding/krampen

Discussion in 'Miskraam' started by anneenna, Jan 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anneenna

anneenna Lid

Jan 1, 2015
    16
    0
    0
    huismama
    Hallo allemaal

Als ik uitga van de eerste dag van mn laatste menstruatie ben ik nu rond de 7 weken zwanger.
    Gisterenavond kreeg ik opeens heftige kramp met veel bloedverlies & stolsels dus ik dacht gelijk aan een miskraam.
    Maar vanmorgen was het bloedverlies opeens weg en ook de buikpijn was verdwenen.
    De dokterspost gebeld en die zeggen bel morgen je eigen huisarts maar.
    Nu is het avond en krijg ik weer heftige buikpijn wat wel lijkt op weeën geen bloedverlies :O
    Iemand een idee wat ik zou moeten doen en wat het zou kunnen zijn?

2. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

Jun 28, 2014
    1,887
    1,011
    113
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Heb je al een vk? Anders zou ik die morgen toch even bellen. Als je nog geen vk hebt zou ik er zsm een zoeken en die bellen. Bloedverlies hoeft niet altijd foute boel te zijn maar wat jij beschrijft (met stolsels en buikkrampen) kan een miskraam zijn helaas...

Ik hoop voor je dat het toch goed zit! Succes

3. Kruimeltje2015

Kruimeltje2015 Actief lid

Nov 1, 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je een verloskundige in de buurt hebt zou ik die bellen.

De heftige krampen, bloedverlies met stolsels lijken veel op een miskraam. Het is belangrijk dat ze kan controleren of je inderdaad een miskraam hebt gehad en zo ja of het vruchtje al uit je baarmoeder is. Dat is wel belangrijk.

Hier kan ik de verloskundige 24/7 bereiken.. Geen idee hoe dat bij jullie is natuurlijk.

Ik heb in december een miskraam gehad en daar heb ik alles verloren in drie rondes heftige kramp gevolgd door bloedverlies en stolsels. Eerst kramp, duurde even en daarna dus heel veel bloed.

Sterkte met in ieder geval de krampen en bloedverlies..
    Ik hoop voor je dat het geen miskraam is :(

4. anneenna

anneenna Lid

Jan 1, 2015
    16
    0
    0
    huismama
    Ik heb nog geen verloskundige dus durf niet zo goed te bellen.
    De krampen nemen nu wel wat af maar heb een warm gevoel in mn buik weet niet zo goed hoe ik.het moet uitleggen net of ik gloei aan de binnenkant.
    vloei nog steeds niet en merk dat als ik me rustig hou gaat het beter als dat ik in beweging ben.
    Heeft iemand ervaring met buitenbaarmoederlijke zwangerschap??

5. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Meid, bel alsjeblieft een verloskundige of dokter en leg je situatie voor.
    Sterkte!

6. madelief2014

Dec 22, 2014
    37
    0
    6
    Ja ik zou toch ook even met de hap overleggen. Misschien valt het mee maar anders is het toch fijn dat je er snel bij bent. Sterkte!

7. anneenna

anneenna Lid

Jan 1, 2015
    16
    0
    0
    huismama
    Hap heb ik vanmiddag gebeld en de assistente zei dat ik morgen maar contact met mn eigen huisarts moest overleggen :(
    dus daar had ik niks aan.
    het is nu allemaal redelijk rustig ik hoop een beetje te kunnen slapen en morgenochtend gelijk de dokter bellen hoop dat die wat behulpzamer zijn
    bedankt voor de reacties en vervolg komt ...

8. anneenna

anneenna Lid

Jan 1, 2015
    16
    0
    0
    huismama
    Goeiemorgen

Ik heb net mijn huisarts gebeld en om 11uur moet ik daar heen.
    Het vloeien van rood bloed is er niet meer maar verlies nu wel kleine beetjes (bruin) oud bloed.
    En de buikpijn is ook nog niet weg :(

9. Logan

Logan Niet meer actief

Ja ik. Ik had geen stolsels en kramp maar een zeurende buikpijn bij mijn navel, constante aandrang en licht bloedverlies. Net of het een schaafwond was.

Ik ben benieuwd wat je huisarts zegt. Sterkte.

10. anneenna

anneenna Lid

Jan 1, 2015
    16
    0
    0
    huismama
    Oke dankjewel voor de informatie ik.ben heel bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar we zullen straks wel horen wat ze zeggen.
    Hoop in iedergeval dat ze een echo gaan maken om te kijken wat er aan de hand is.
    De hap had gisteren gezegt dat het een miskraam kon zijn maar als ik op internet lees stopt dat bloeden niet na een aantal uren.
    Ik wordt hier heel onrustig van heb al 2 nachten niet geslapen dus hoop dat er enigsinds duidelijkheid zal komen vandaag

11. Logan

Logan Niet meer actief

Heb je klachten die duiden op een bbz? Qua bloed kun je niets zeggen. Mijn bloedingen waren nooit veel, dat kwam de menstruatie erna vaak pas mee. Ik duik voor je dat het onschuldig is!

12. madelief2014

Dec 22, 2014
    37
    0
    6
    Sterkte bij de dok. Hou ons op de hoogte!

13. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

Sep 24, 2014
    1,111
    333
    83
    Female
    Gastouder
    Amersfoort
    klinkt als een miskraam eerlijk gezegd.
    En wat betreft het stoppen met bloeden.. tijdens mijn miskraam bloedde ik ook om de dag.

Heel veel sterkte straks bij de huisarts!

14. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

Mar 31, 2014
    5,326
    104
    63
    Klinkt inderdaad als een miskraam of iets anders dat daar binnen niet goed zit. Laat bloed prikken en kijk of er een echo mogelijk is!

Sterkte.

15. anneenna

anneenna Lid

Jan 1, 2015
    16
    0
    0
    huismama
    Net terug van de dokter die denkt dat het niet goed zit.
    Tussen half1 en 1 belt de verloskundige mij terug of ze nog een plekje kunnen maken voor een echo.
    Als dat niet lukt kan ik pas in de loop van volgende week voor een echo dus wordt in onzekerheid blijven zitten :(

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

Mar 31, 2014
    5,326
    104
    63
    Mocht de VK geen plekje hebben vandaag, wat ik me onmogelijk kan voorstellen in deze situatie, dan zou je via de HA nog een verwijzing naar de gyn kunnen regelen.

17. madelief2014

Dec 22, 2014
    37
    0
    6
    ik zou echt aandringen op een plekje. zo'n echo duurt helemaal niet lang en is er altijd wel tussen te krijgen. maar soms moet je goed voor jezelf opkomen. sterkte meid

18. Anto1909

Anto1909 Actief lid

Aug 18, 2012
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh jeetje wat een moeilijk gedoe zeg pfff je hebt gewoon recht op een echo nu. Blijven aandringen hoor!!! Sterkte

19. anneenna

anneenna Lid

Jan 1, 2015
    16
    0
    0
    huismama
    De verloskundige heeft me net gebeld ik kan om 14:50 terecht voor een echo

20. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

Mar 31, 2014
    5,326
    104
    63
    Fijn! Sterkte meis! Hopelijk heb je vanmiddag volledige duidelijkheid.

Share This Page