Hoi, Ik heb mij vandaag aangemeld. Wil denk ik toch even van me afschrijven/delen. Ik heb meerdere miskramen gehad met mijn ex partner. Mede daardoor is de relatie ook beëindigd.. We konden het niet meer samen delen.. Erg triest.. Nu zwanger van mijn nieuwe vriend. 7,5 weken. As vrijdag echo.. Erg stressvol en onzeker. Probeer continue te relativeren maar lukt maar moeilijk.. Ik heb een translocatie (chromosoomafwijking) daardoor verhoogde kans op miskramen.. Maar ik heb zo'n grote kinderwens.. Als dit weer misloopt.. Ben gewoon erg bang ervoor.. Mijn tweelingzus heeft 2 gezonde kindjes en heeft dezelfde chromosoomafwijking.. Dus ja, dan denk ik, het kAN WEL! Pfff.. Ik hoop op een kloppend hartje as vrijdag.. Groetjes Danielle
O meid wat naar, wat heb je al veel meegemaakt! Maar, zoals je zegt: het kan dus wel! Dus ik ga heel hard voor je duimen. Probeer het positief te zien! Laat je even weten hoe het is gegaan aanstaande vrijdag?
Ja ik laat het hier zeker weten.. Ik ben vrij op van de zenuwen maar blijf het positief bekijken.. Probeer ik dan Door die translocatie zijn er gewoon grotere risico's op een miskraam.. Zijn er misschien mensen hier die ook een translocatie hebben? Of moet ik dat ergens anders vragen? Ff uitzoeken nog.. net nieuw hier..
Geen translocatie hier. Wel meerdere miskramen gehad dus ken je gevoel, onzekerheid. Deze dagen zijn zwaar maar je slaat je erdoor heen. Succes met de echo!
Herkenbaar de stress en onzekerheid. Geen translocatie, maar wel meerdere miskramen en opnieuw zwanger. Ik probeer niet ver vooruit te kijken, maar dat is lastig. Succes vrijdag!
Hier ook geen translocatie maar wel verhoogde kans op miskramen (zie onder) en nu wederom zwanger. Je spanning is heel herkenbaar. Sterkte!
Heel veel sterkte en hoop dat de echo goed zal zijn! Ik heb zelf geen ervaring met meerdere miskramen, maar er zit misschien een tweede aan te komen, ik heb maandag een beetje bruinslijmverlies gehad, ik heb volgende week woensdag mijn uitslag of het goed is of slecht, ik hoop ook op een kloppend hartje...En wat lijkt de tijd te kruipen dan zeg..... xoxo.
Hoi Meid, Ik kan je onzekerheid zeker begrijpen! Iig gefeliciteerd met je zwangerschap en hoop dat het goed blijft gaan! Sterkte!