Miskraam, wat nu?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Radijs, 28 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Radijs

Radijs Nieuw lid

28 mei 2016
    3
    0
    1
    Hallo allemaal,

Sinds twee dagen bloed ik en heb ik erge krampen. Mijn bloed is helderrood en ik verlies stolseltjes. Kleine. Ik neem aan dat aan dat ik een miskraam heb. Ik was pas 5 weken en 3 dagen dus het is nog erg vroeg. Ik ben er eigenlijk heel nuchter onder en voel me na een dag flink verdrietig te zijn geweest eigenlijk goed. Behalve lichamelijk, de buikpijn is vrij hevig (maar niet veel erger dan bij mijn zwaarste menstruaties) en het bloedverlies is meer dan bij mijn menstruaties. Ik verlies zoals ik zei dus wel wat stolseltjes maar geen dikke proppen zoals ik overal lees! Heeft iemand hier ervaring mee? Verder vraag ik me af hoe lang dit ongeveer zal duren? En hoe merk ik dat alles weg is? De verloskundige zei dag ik het moet proberen op te vangen. Maar de stolseltjes zijn zo klein dat dat eigenlijk niet te doen is! Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

2. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    ik heb met 5 weken een echo gehad om te kijken of het inderdaad een miskraam was en of alles al schoon was. Soms verliezen vrouwen zo vroeg in de zwangerschap bloed terwijl ze toch nog zwanger zijn. Je zou over een paar dagen kunnen testen en kijken of je testen aflopen of negatief worden.

3. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Mijn eerste miskraam (heb er 3 gehad) was met 5 weken en toen flink bloedverlies gehad. Mij werd toen geadviseerd om na 3 weken een zwangerschapstest te doen en als deze negatief was, Was het goed en bij aanhoudend bloedverlies moest ik ook terug komen. Dit is gelukkig allemaal goed gegaan maar mijn advies is toch om nog een controle echo te laten maken om zeker te weten dat je schoon bent. Mijn andere miskramen waren missed abortions en heb ik dus curretages gehad

Heel veel sterkte. Ook al was het pril het is wel verdrietig.

4. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 vroege miskramen gehad, rond dezelfde termijn als jou.
    De eerste is alleen maar bruinverlies geweest en niet eens eens een menstruatie. Er zaten heel veel kleine korreltjes bij. En mijn laatste is 2 weken geleden, dit was qua bloedverlies een zware menstruatie, heb toen 1 duidelijk stolsel verloren, waarbij het bloedverlies erger werd, daarna werd het al snel minder! Beide keren heeft de mk in totaal ongeveer 7 a 8 dagen geduurd.
    Ik heb na een week een zwangerschapstest gedaan en toen waten ze al omowit!
    Sterkte ermee!!

Deel Deze Pagina