Eerste menstruatie (sorry voor de details!!)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door xMelissssssa, 9 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Hallo damens,

Ik ben bijna 8 weken geleden bevallen van onze mooie kleine spruit Stacy!
    Nu ben ik 6 mei ongesteld geworden, die dag verliep soepel zoals gewend alleen sinds de middag van 7 mei drupt het bloed en loopt het bloed er bij elke beweging zo snel uit dat het met kraamverbanden niet bij te houden is, 1,5 uur is max wat ik kan uithouden, soms een simpele beweging of even naar bovenlopen en ik kan me weer verschonen .. Er komen ook giga veel bloedstolsels mee (sorry voor de details!)
    Ik heb de ha er al voor gebeld en die zeiden dat het normaal was dat het soms heel heftig is het bloedverlies.

Nu vroeg ik me af, zijn er meerdere damens die dit hebben gehad, zo ja hoelang hield dit aan?
    Ik heb verder geen heftige buikkrampen ofzo alleen wel het normale gevoel van ongesteldheid.

Liefs!

2. mariek3

mariek3 Lid

3 mrt 2015
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerst nog gefeliciteerd!
    Ik heb het zelf nog niet gehad (gelukkig), maar volgens mij en verhalen die ik gehoord heb is dit vrij normaal, heftig en veel bloed en ook stolsels bloed. Het is erg vervelend lijkt me.
    Sterkte

3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Eerste menstruatie na bevalling was bij mij bloedbad ;), heel heftig... Het wordt minder/beter in opvolgende cycli, maar bij mij bleef menstruatie iets heftiger dan voor ik kinderen kreeg.

Behalve bij de laatste, toen zat er een mirena in toen ik voor eerst ongesteld werd en was het juist heel weinig bloed ;).

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik ben nu zelf ook voor de 3de dag ongesteld, eerste menstruatie na de bevalling, ik ben wel op dag 1 direct begonnen met de pil dus het kan zijn dat het daarom anders is want ik heb gewoon een vrij normale menstruatie zoals voor de zwangerschap.

5. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Ik heb een ks gehad en pas na 6 wk ongesteld geworden. Een hele normale menstruatie, geen stolsels e.d.

6. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hier was het de eerste keer na de bevalling (8 maanden later) ook heel heftig. Daarna nog een paar keer dat het wat meer was dan voor mijn zwangerschap, maar nu is het weer als normaal zeg maar.

7. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Jep hier ook na de bevalling een bloedbad, denk dat ongeveer de 3 keer daarna ook nog aardig heftig waren. Uiteindelijk weer aan de pil gegaan en het werd toen wel minder, maar altijd nog heftiger als voor de zwangerschap.

8. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik ben na mn beide bevallingen ziek geweest van mn eerste menstruatie. Veel meer bloedverlies dan ik gewend was, draaierig en veel hoofdpijn. Dit was na 3 menstruaties over en toen werd het weer zoals ik gewend was. Ik ben wel aan de pil gegaan toen omdat de ha zei dat het dan minder heftig zou worden.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik had dit ook de eerste menstruatie na de bevalling, wou dat ik gewaarschuwd was want ik dacht dat ik leeg liep! M'n vriendin heb ik dus wèl gewaarschuwd. Maar het is idd normaal. Komt weer goed na een paar weken.

10. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Ik ben nu 14 weken verder enig steeds niet ongesteld geworden. Geef flesvoeding vanaf geboorte.

Deel Deze Pagina