alles een plekje willen geven maar hoe?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door jaimy22, 25 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaimy22

jaimy22 Actief lid

28 jun 2007
    210
    5
    18
    hoi meiden!

ik ben 3 weken geleden ingeleid en bevallen van een super zoon dani!

ben ingeleid vanwege zwangerschapsvergiftiging.
    geniet erg van me kindje maar hey besef dat ik best wel ziek geweest ben en de spaningen voor de bevalling hakt er nu erg in het besef komt er en ik kan het moeilijk een plekje geven droom er ook vaak over dat ik bv met 1 van de verpleegsters in het ziekenhuis er over praat.

vind het nu ook moeilijk te verwoorden maar hoop toch dat het een beetje duidelijk is.

heeft iemand mischien tips voor mij hoe ik er mee om moet gaan en hoe ik het een plekje kan geven

liefs jaimy

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.803
    9.315
    113
    Gelderland
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jouw super zoontje Dani.

wat voor mij heel erg werkte (zware bevalling en uiteindelijk een KS) was er vooral over blijven praten. Probeer iemand te zoeken die hetzelfde mee heeft gemaakt en wissel ervaringen uit.
    Ook heb ik na de nacontrole alles op papier gezet en ben ik zelfs nu nog bezig om daar een mooi verhaal van te maken.

Ik merk dat ik nog steeds graag over mijn bevalling praat en op deze manier kan ik er steeds iets positiever naar gaan kijken.

Hopelijk heb je wat aan mijn tips.

Veel suc6.
    liefs Luna86

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Mijn zoontje heet ook Dani!

Ik kan zijn bevalling ook moeilijk een plekje geven.
    Hij is met 38 weken geboren na veeeel bloedverlies.
    Ik moest met spoed naar het ziekenhuis want ik verloor veel bloed en grote stolsels.
    Ik heb in angst gezeten dat we het beide niet gingen redden.

Uiteindelijk een ramp nacht gehad want hij had veel bloed binnen gekregen en stikte bijna in zijn overgeefsel....

Ben erg geschrokken en kan het ook maar moeilijk een plekje geven. Ik geef mezelf de tijd en kans niet om alles op te schrijven of erover te denken

Wellicht is dat erg belangrijk

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hier ben ik nog steeds bezig alles een plekje te geven. Misschien kan je een gesprek aangaan met de mensen in het zh die erbij waren? of met je vk? die kunnen je misschien helpen om meer dingen duidelijk te krijgen.

Blijf er in iedergeval over praten. is heel belangrijk.

Gefeliciteerd met je zoontje:)

5. jammetje

jammetje Actief lid

5 mei 2010
    216
    0
    0
    gun jezelf vooral de tijd om verdrietig te zijn en het te verwerken!!!!.Ik heb zelf een topic geplaatst bij bevalling (kindje bijna verloren vlak na de bevalling)Ik was na de bevalling alleen maar bezig om vooral maar niet aan de bevalling terug te denken. Ik vond dat ik moest genieten en gelukkig moest zijn. Nu weet ik dat,dat niet werkt. Daardoor ben ik in een ppd beland. Nu heb ik geleerd er over te praten en gewoon te janken!!!! want ook al hebben we een mooi wondertje op de wereld gezet, heeft het veel impact en een roze wolk is heel mooi, maar niet verplicht. maak er een witte wolk van met af en toe een buitje. Maar zorg ervoor dat je wolk niet donker en zwart wordt!.Dat is mijn grote tip.

Deel Deze Pagina