Hallo Allemaal, Ik ben ongeveer 8 weken geleden bevallen. Na 5 weken was het vloeien afgelopen. Nu heb ik al een dag of 3 af en toe wat bruin verlies. Kan dit mijn eerste menstruatie zijn? Maar moet dit dan onderhand niet doorzetten? Ik geeft trouwens geen borstvoeding. Alvast bedankt! Groetjes Kleintje
Hier ook na 9 weken na de bevalling mijn eerste ongi gehad. Ik geef wel BV voor 50% (heb te weinig voeding). Het kan best zijn dat dit je eerste menstruatie is. Ik had ook verwacht dat ik heel veel bloed zou verliezen, maar in tegenstelling daarvan was ik er met 4/5 dagen vanaf en heb ik totaal geen last van buikpijn gehad.
Ik ben nu ook voor het eerst weer ongesteld en had eerst 1/2 dagen bruinverlies. Nu wel helder rood. Ik neem aan dat het toch een ongesteldheid is als je al een hele tijd gestopt bent met vloeien.
Hmmm, het heeft helaas niet doorgezet en nu alle bruine afscheiding weer weg....... We wachten maar gewoon af....
ik ben 2 halve maand geleden bevallen en nu ongi en niet zo'n klein beetje ook vloei nu meer dan na me keizersnede vooral smorgens ik hoop niet dat dit elke maand is. tampons helpen nu niet en me maandverband kan ik om de 30 min verschonen. gr jojo