Gisteren is mijn eerste menstuatie begonnen na het stoppen van de pil. Hiermee bedoel ik overigens mijn ontrekkingsbloeding. Deze had ik vorige maand al nadat ik gestopt ben met de pil. Mijn vraag is de volgende: mijn menstuatie is minder heftig en bevat meer bruin bloed dan toen ik de pil nog slikte en maandelijks een ontrekkingsbloeding had. Toen verloor ik de eerste dagen flink wat bloed. Op zich ben ik er blij mee, maar vroeg mij toch af: hebben meer meiden dat?
ontrekkingsbloeding is geen echte ongi! Daarom is je echte ongesteldheid waarschijnlijk anders. Niet raar of om je zorgen om te maken.
Bedankt voor je reactie. Nee, maak mij ook geen zorgen hoor. Viel mij gewoon op. Mijn menstuatie (voor ik aan de pil was) was ook heftiger dan nu. Maar goed zoals ik al schreef, het is ook wel prettig wat minder bloed verlies. Daarbij ben ik erg bij dat ik zo snel ongesteld ben geworden. Had mij op het ergste voorbereid.
ik had namelijk vorige maand ook men ontrekkingsbloeding na stoppen van pil en die was zoals elke maand heel heftig en 7 dagen aan een stuk.. nu heb ik 4 april men eerste menstruatie gehad en die heeft 4 dagen geduurt, het was totaal niet veel ik had enkel meer buikpijn en zweten dan anders.. dus ik denk wel dat het normaal is.. ik had daarna ook al heel snel slijmverlies en op dag 11 (gisteren) had ik men eisprong al.. terwijl die vorige maand op dag 14 was.. spannend allemaal... veel succes e grtjs kelly
Dank jij. Jij ook. Jij had dus een vroege eisprong. Voelde jij het of heb je en ovulatietest gebruikt??
Ik had door de pil altijd weinig last van ongi en ook vaak alleen bruinverlies. De onttrekkingsbloeding na de laatste pil was nog erg mild, maar de eerstvolgende ongi was best heftig... alsof mijn lijf een grote schoonmaak hield hahaha
Ja dat had ik nou toen ik al dat bruine bloed zag Inmiddels komt er steeds meer bloed los zo lijkt het. Inmiddels bezig aan dag 3.