Dag MamavanDewi, 'welkom' - of hoe je het ook moet noemen , je begrijpt wat ik bedoel. Fijn dat je je ervaringen met ons deelt. Hoe lang kunnen die stolsels eigenlijk in de buikholte blijven zitten? je zou denken dat als het bmslijm los laat, het er toch direct uit komt?! Blijven ze je controleren? Banaantje, succ6 dinsdag!!! Ik vroeg me zo af, misschien dat iemand die dit (mee)leest er een antwoord op heeft, maar wanneer laat het verdikte bmslijm nu los als je Hcg echt gedaald is? Waar is dat van afhankelijk? Hier verlies ik af en toe een bééééétje roze, een bééééétje bruin met wat spikkeltjes rood (mag eígenlijk geen naam hebben...) maar ik wil zóóó graag dat het doorzet... We willen verder en dat kan zo voor mijn gevoel zo moeilijk.... Fijn weekend meiden, lekker ontspannen - voor zo ver we dat nu kunnen.... xxxx
Ik verloor al dagen bloed dus mijn baarmoederslijm brak vanzelf af. Ik kan je er dus niet mee helpen. Ik hoop ook voor je dat het door gaat zetten en je wel weer snel schoon bent en verder kan gaan! Mijn baarmoeder was maandag al schoon, nu alleen de rest nog... Die stolsels die in mijn buikholte zitten zullen afgebroken moeten worden door mijn lichaam. Het moet opgenomen worden en via mijn bloed afgevoerd. Ik kon nog op een week of 5 a 6 rekenen. Inmiddels heb ik zelf ook nog meer vragen aan de gyn, maar als ik zo de andere verhalen lees zal het sowieso nog wel een tijdje gaan duren. Ik heb woensdag weer een afspraak. Weer hgc prikken en echo's om te kijken hoe het gaat.
he juulzon, wat vervelend deze onzekerheid voor jou! ik krijg tranen van je zeer herkenbare gedicht! heel veel sterkte en hoop vurig voor jou dat je gewone mk snel doorzet en het niet een buitenbaarmoederlijke zwangerschap voor je is!! dit geldt ook voor jou banaantje81, ik lees je al een paar dagen op de forums , hou jezelf goed in de gaten hoor! ik ben ruim 3 maanden terug helaas geopereerd (was toen 7 weken zwanger) en zit nu nog in de ellende , dat wens ik je niet toe! ik werd in eerste instantie ook met het verhaal een miskraam naar huis gestuurd en een week later lag ik ineens met spoed op een OK! blijf iig aan de bel trekken bij de gynae en vetrouw op je eigen lichaam, je voelt zelf vaak wel aan als het niet goed zit he!! heel veel sterkte meiden!! liefs
Jt82, wat vervelend zeg... Hoe gaat het je nu verder? Hoe vaak moet je op controle? Veel sterkte en hoop dat je lichaam de boel gauw zelf oppakt.... Heb wat vraagjes aan degene die een mk ervaring hebben en me misschien kunnen helpen... - Toen jij je miskraam(en) hebt gehad, heb je een bloeding gehad op een gegeven moment. Mocht je de 1e dag van die bloeding als 'dag 1' van je cyclus zien? En ben je toen gelijk weer met clomid (spuiten deed je pas later toch?) begonnen? Of moest je nog weer een maand wachten? (moet ik wel) Het stomme is dat bij mij het bloeden vandaag wel wat begonnen is, maar echt als een normale menstruatie, niet veel, niet echt met klodders enzo. Geen krampen (komt misschien nog...). Maar ja, dan vraag ik me af of een 'normale' menstruatiebloeding' wel voldoende is... Het is echt niet veel, maar absoluut rood. Het vruchtje was waarschijnlijk al door mn lichaam zelf opgelost en deze bloeding zal dan het bmslijm zijn, vermoed ik. Mag over 3 weken een echo om te zien hoe het eruit ziet... (of er dan nog bmslijm is, of er een menstruatie aankomt of opgewekt moet worden en mag dan daarna weer beginnen....) Ga maandag gelijk bellen! Ik hoop dat mn lichaam na deze cyclus zelf een cyclus oppakt en dat ik misschien zomaar van mezelf eens een eisprong heb Fantaseerde daar vandaag met vriendlief over... We willen eind mei nl even een lastminutje boeken naar de zon en ik bedacht... dagdroomde ...... stel je eens voor, heerlijk ontspannen samen zijn, weer even alle tijd voor elkaar... en stel dat we dan zelf, dat de natuur ons ons wondertje dan zou gunnen... De kans is uiteraard minuscuul, maar de gedachte geeft weer even kracht en een beetje energie... Nou ja, vroeg me af hoe het bij jullie was gegaan. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Voor mijn zwangerschap in 2007 had in cyclussen van ca 3 maanden. Vanaf de geboorte 4 weken later al ongesteld en sinds dien (zonder pil oid) elke 4 weken netjes weer... Het was tussen de 24 en 30 dagen en daarvoor was ik al blij als ik een keer op 60 dagen zat en niet meer! Je schijnt na een zwangerschap ook wel extra vruchtbaar te zijn, dus wie weet heb je geluk en komt het vanzelf!!
Meid, ik moet je helaas mededelen dat ik nu hetzelfde heb meegemaakt als jij Het bleek bij mij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Al die tijd hebben ze niks gezien, inmiddels was ik 12 weken zwanger, ook al had het kindje wel een groeiachterstand doordat hij geen ruimte had. Ik heb al die tijd niks gemerkt, geen pijnen, niks. Alles leek op een normale miskraam. En dat was het niet. Ik kreeg pas pijn toen het te laat was, en dat was niet eens echt heftige pijn, totdat ik iets voelde knappen in mijn buik. Ik ben een liter bloed verloren en schijn echt kantje boord te hebben gelegen. Mijn eierstok is helemaal weggehaald. Ik ben erg verdrietig en weet echt niet meer wat ik nu moet beginnen met mijn kinderwens. Ik durf niet eens meer te hopen dat ik ooit nog wel zwanger ga raken met die ene eierstok. Ben echt totaal van slag. Het was de allereerste keer dat ik zwanger was, en ik was zwanger in ronde 1 na 13 jaar de pil te hebben geslikt, en als je dan zoiets overkomt als dit, schrik je je echt kapot
Banaantje, wat een verschrikkelijk nieuws Ik wil je alleen een hart onder de riem steken. Je bent bang dat je niet meer zwanger kan worden met 1 eierstok. Ook ik heb maar 1 eierstok en ik ben al 4 keer zwanger geweest (helaas maar gezond kindje), maar het kan dus zeker wel hoor! Heel veel sterkte in ieder geval! Kan me voorstellen dat je er helemaal ondersteboven van bent! Ik wens je veel gezondheid toe en ik hoop dat je heel snel zwanger mag zijn van een gezond kindje dat 9 maanden in jouw buik mag blijven zitten!!
Ha Banaantje, ik heb ook al even gereageerd in je andere topic, maar ik vind dit echt heel erg voor je. (En heel erg slecht van het ziekenhuis dat ze dit niet eerder onderkend hebben, dat hoge hcg was al een veeg teken.) Mijn moeder heeft 30 jaar geleden precies hetzelfde meegemaakt als jij. Zij was toen ook heel bang dat ze geen kinderen meer kon krijgen, maar ze heeft er toch nog 2 gekregen. Het kan dus echt nog goed komen, maar ik snap helemaal dat je heel erg bezorgd bent. Veel liefs en sterkte, Suus