Hallo allemaal, Ik moet het wederom even van me afschrijven. Ik ben vandaag 8 weken zwanger maar volgens de echo die ik gister heb gehad blijkt er alleen een vruchtzakje te zitten met nagenoeg niets erin. Dit was wel een hele grote klap aangezien ik dit dit keer eigenlijk niet verwachtte. Nu moet ik volgende week vrijdag terug komen voor een controle echo maar daar verwacht ik niets bijzonders van aangezien het vruchtje absoluut niet jonger kan zijn. God meiden ik baal er zo van en ben zo intens verdrietig ik durf het ook bijna niet meer te gaan proberen als deze zwangerschap voorbij is. Er gaan allerlei emoties door me heen heb ik het wel goed gedaan en aan de andere kant zegt mijn verstand dat het gewoon niet goed was en dat weet ik ook wel maar toch waarom 3 x achter elkaar. En overal zie ik dikke buiken en die wil ik ook zo graag. Gatver ik voel me gewoon, nou ja je weet wel. Zo zat ik gister nog op het forum onder het kopje zwanger na 2 miskramen, en zo zit je weer onder het kopje miskraam. Ik weet gewoon effe niet wat ik met mezelf aanmoet en moest het effe van me afschrijven. Liefs Patricia
Ik vind het heel erg voor je . Schrijven helpt ook,daar is dit forum ook voor bedoeld . Ik heb in maart mij 4 mk gehad ,ik heb gelukkig een dochtertje van 5 ,maar het verdriet blijft. Vooral de laatste mk deed emotioneel veel pijn,we zijn nu ongeveer 1,5 jaar bezig waarin ik 2 mk heb gehad. Je ziet dat bijna iedereen zwanger is en jij niet ,dan vraag je je af waarom ik niet???????? Het is beter dat het natuut het zelf heeft geregeld,want het foetus had gebreken,ik kon dat niet meer horen. Maken wij verkeerde babies. Laatst nog kwam ik een vrouw tegen,5 kindje is komst .in 6 jr tijd. Die vrouw wordt zwanger door de pil heen. En roken dat die vrouw doet en de kids lopen er allemaal slonzig bij!!!!!!!! Ik hou me vast aan de hoop dat het wel goed komt ,ik had ook geen zijn meer om te klussen ,maar zodra ik de eisprong voel dan proberen we het weer!!!!! Patricia,praat erover ,huil erover en sluit het dan af op je eigen manier . heel veel sterkte. Ally
Lieve Patricia, Wat een verschrikkelijk! Wat zal jij je intens verdrietig voelen! Al het mooie verdwijnt in klap. Heel heel veel sterkte! Liefs, Cleo
Jeetje meis, wat erg!!!! Ik wordt er zelfs een beetje emo van... Heel veel sterkte en een dikke knuf...
Ooh 3 x wat verschrikkelijk!! Wat een klap weer zeg. Je vraagt je inderdaad af waarom????? Heel veel sterkte de komende tijd...
Jeetje wat vreselijk. Hoe moet je dat idd verwerken en begrijpen??? Heel veel sterkte meid. Liefs Hope
Och wat een verdrietig bericht... Had je maar een glazen bolletje he, dan wist je misschien wanneer je je weer prettiger zou voelen en na de hoeveelste miskraam jij nou eindelijk je eigen kindje in je armen mag houden. Ik duim voor je dat het bij de volgende gewoon helemaal goed is, mits je ervoor kiest om het nog een keer te proberen natuurlijk! Veel sterkte deze periode met verwerken...
Ach wat een verdriet, Heeel veeel sterkte toegewenst, Ik hoop dat je veel lieve mensen om je heen hebt die je hier doorheen slepen!! Liefs Monique
Wat een droevig bericht! Ik vind 1 miskraam al een verschrikkelijke ervaring, laat staat 3! Heel veel sterkte gewenst....... Groetjes, Anakin.