Hebben jullie zonen een monkey - mee rekje achter op de fietst. Is dit nog handig met opstappen? Mij zelf lijkt dit totaal niet handig als je als tiener ook nog je been hierover heen moet gooien, maar misschien zie ik het verkeerd..
Ja, mijn zoon heeft deze, vriendjes van hem ook. Heb hem eigenlijk nooit er over gehoord dat het lastig is met opstappen. Hij vindt het wel een fijn ding, tas zit stevig en geen zwaar gewicht op zijn rug.
Om die reden heeft zoon dus een damesmodel! Hij is nogal klein van stuk, dus heeft ook met snel moeten afstappen te maken hoor. Maar met zo'n ding achterop was het helemaal een opgave om op de fiets te moeten komen. Beiden uitgeprobeerd en toch gekozen voor veiligheid. Fietsen steeds meer jongens op damesmodel en hij vindt het prima Maar de tas zit stevig en dondert er niet vanaf (zoals ik vroeger altijd had)
Ja hoor en al zijn vriendjes ook. Geen probleem met opstappen, ook niet toen hij nog kleiner was en zijn fiets wat aan de grote kant. Zover komt dat ding niet boven het zadel uit en ze moeiten hun been er toch overheen zwaaien
Mijn zoon heeft hem ook en heeft er geen last van. Op het begin was het even wennen met opstappen maar dat ging snel goed!
Hier precies hetzelfde. Iedereen die ik ken heeft zo'n rekje achterop. Mijn zoon was denk ik 1.45m toen hij naar de middelbare ging en had z'n fiets op de groei, maar zelf dat ging prima.