Steco monkey mee bagagedrager

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door mosterd, 9 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mosterd

mosterd Actief lid

7 okt 2013
    297
    121
    43
    Hebben jullie zonen een monkey - mee rekje achter op de fietst.
    Is dit nog handig met opstappen?

Mij zelf lijkt dit totaal niet handig als je als tiener ook nog je been hierover heen moet gooien, maar misschien zie ik het verkeerd..

2. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    Ja, mijn zoon heeft deze, vriendjes van hem ook. Heb hem eigenlijk nooit er over gehoord dat het lastig is met opstappen. Hij vindt het wel een fijn ding, tas zit stevig en geen zwaar gewicht op zijn rug.

3. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Om die reden heeft zoon dus een damesmodel! Hij is nogal klein van stuk, dus heeft ook met snel moeten afstappen te maken hoor. Maar met zo'n ding achterop was het helemaal een opgave om op de fiets te moeten komen. Beiden uitgeprobeerd en toch gekozen voor veiligheid.
    Fietsen steeds meer jongens op damesmodel en hij vindt het prima

Maar de tas zit stevig en dondert er niet vanaf (zoals ik vroeger altijd had)

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.814
    113
    Ja hoor en al zijn vriendjes ook. Geen probleem met opstappen, ook niet toen hij nog kleiner was en zijn fiets wat aan de grote kant. Zover komt dat ding niet boven het zadel uit en ze moeiten hun been er toch overheen zwaaien

5. Jottie

Jottie Fanatiek lid

17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    Zoon heeft ook een. Gaat perfect.

6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.791
    9.309
    113
    Gelderland
    Mijn zoon heeft hem ook en heeft er geen last van. Op het begin was het even wennen met opstappen maar dat ging snel goed!

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier precies hetzelfde. Iedereen die ik ken heeft zo'n rekje achterop. Mijn zoon was denk ik 1.45m toen hij naar de middelbare ging en had z'n fiets op de groei, maar zelf dat ging prima.

Deel Deze Pagina